Ik heb na redelijk wat moeite DD-WRT op m'n router gekregen. Bleek alleen mogelijk met firmware 1.00 en niet een latere. Maar goed, dat werkt nu dus. Ik heb er een Galaxy S7 aan gehangen met een 4G sim erin. Maar wat ik probeer, ik krijg noch 4G tethering over USB, noch verbinding via de hotspot aan de gang. Heb dit nodig om op een afgelegen locatie internet te hebben en er moet ook nog wat bedrade apparatuur aan. Vereiste is wel dat het via de Android smartphone loopt.
Ik heb nu al een flink aantal tutorials doorgelopen, maar ik heb te weinig kennis van dit soort netwerken om dit succesvol af te ronden en krijg het gewoon niet werkend.
Nu moeten er vast meer tweakers zijn die dit hebben draaien of draaiend hebben gehad en mij hopelijk een handje kunnen helpen. Het kan nooit heel veel zijn ;-) Dank!
Ik heb nu al een flink aantal tutorials doorgelopen, maar ik heb te weinig kennis van dit soort netwerken om dit succesvol af te ronden en krijg het gewoon niet werkend.
Nu moeten er vast meer tweakers zijn die dit hebben draaien of draaiend hebben gehad en mij hopelijk een handje kunnen helpen. Het kan nooit heel veel zijn ;-) Dank!