Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Hey hey.

Ik heb al enige tijd 'n oogje op 'n monitorarm van Arctic (De z1-3D). Hier zijn helaas weinig reviews van en amper reviewvideo's.

Wat is in jullie ogen de aller beste Monitorarm met een prijs van +/- 90,- ?

Er komt nu een 28' Samsung 5.3KG scherm aan te hangen. Maar ik wil ook graag dat 'ie in de toekomst dus ook nog gebruikt kan worden, en dat 'ie dus meer dan 6 Kilo aan kan. Bijvoorbeeld 8 of 10.

Hij zal gebruikt worden om o.a het scherm te verplaatsen voor Netflix.

Dank jullie wel :-)

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-10 10:55
En hoever moet de arm kunnen bewegen? korte links en rechts of ga je hem volledig ronddraaien ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 18:10
Ik heb de w1-3d, wat volgens mij hetzelfde model is behalve dat je de mijne aan de muur bevestigt ipv het bureau.
De arm bevalt me erg goed en doet gewoon precies wat hij moet doen. Ik weet niet precies hoe zwaar mijn monitor is (LD 27UD58), maar hij hangt er helemaal stabiel aan terwijl je hem toch makkelijk alle kanten op kan draaien. Ik kan je alleen helaas niks vertellen over de montage aan een bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Kijken even op Amazon.de (zoeken op monitorhalterung). Kun je voor veel minder geld een betere steun krijgen. Het aanbod in NL is echt karig voor wat betreft goede monitorsteunen. Heb zelf een steun van Duronic en ben daar heel tevreden over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mehmeeeh
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-10 09:44
Ik heb zelf twee keer de Humanscale M2. Het zijn heerlijke monitorarmen die echt alles aankunnen, zowel qua gewicht (tot bijna 10 kg) als bouwkwaliteit. Nieuw in de winkel zijn ze niet te betalen, maar ze komen regelmatig op tweakers V&A of op marktplaats voorbij. Ik heb in totaal 100,- betaald voor twee stuks. Echt een aanrader!

Afbeeldingslocatie: https://cf1.fully.com/media/catalog/product/cache/1/image/1126x/602f0fa2c1f0d1ba5e241f914e856ff9/a/c/access-ma-hs-m8_0000_layer_41_1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-10 10:14
@AltTabKeys Erg tevreden over m'n Arctic W1-3D. Z1-3D zou vergelijkbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Tiagoo schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:02:
En hoever moet de arm kunnen bewegen? korte links en rechts of ga je hem volledig ronddraaien ?
Hij zou eerst van de muur af moeten bewegen, en dan het scherm een kwartslag naar links (Dus 90 Graden) Zodat ik 'm op 't bed kan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Mehmeeeh schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:23:
Ik heb zelf twee keer de Humanscale M2. Het zijn heerlijke monitorarmen die echt alles aankunnen, zowel qua gewicht (tot bijna 10 kg) als bouwkwaliteit. Nieuw in de winkel zijn ze niet te betalen, maar ze komen regelmatig op tweakers V&A of op marktplaats voorbij. Ik heb in totaal 100,- betaald voor twee stuks. Echt een aanrader!

[afbeelding]
Is 75,- voor een Zo Goed Als Nieuwe een mooie prijs?
Kan alleen niet achterhalen of het een VESA 75 maat heeft. En helaas geen bon voor garantie :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehmeeeh
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-10 09:44
AltTabKeys schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:24:
[...]

Is 75,- voor een Zo Goed Als Nieuwe een mooie prijs?
Kan alleen niet achterhalen of het een VESA 75 maat heeft. En helaas geen bon voor garantie :-/
Ja hoor! Dat lijkt me een prima prijs. Verder moet je even goed opletten, aangezien er veel verschillende uitvoeringen mogelijk zijn vanwege de vele opties. Allebei mijn monitorarmen zijn trouwens wel compatible met zowel Vesa 75 als Vesa 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Mehmeeeh schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:36:
[...]

Ja hoor! Dat lijkt me een prima prijs. Verder moet je even goed opletten, aangezien er veel verschillende uitvoeringen mogelijk zijn vanwege de vele opties. Allebei mijn monitorarmen zijn trouwens wel compatible met zowel Vesa 75 als Vesa 100
Okido.

Ik zal je wel eens laten zien waar ik ze op dit moment op het oog heb.
Heb de verkoper net gebeld, maar meneer wist zelf niks van Monitorarmen,,,?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 10:42
In het verleden met verschillende aangekloot, maar deze vind ik heerlijk fijn werken: pricewatch: Ergotron LX Desk Mount

Wel wat aan de prijs misschien, maar groot bereik in zowel afstellen als gewicht, weerstand instelbaar, en kabelgeleiding. (max 32", max 11.3kg :> )

[ Voor 7% gewijzigd door gertvdijk op 19-06-2018 12:44 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Pagina: 1