Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• MausV
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08-2024
Hi,

Hopelijk kan iemand mij hier helpen met mijn vraag, ik heb met meerdere winkels gesproken/geschreven en de feedback maakt voor de situatie onduidelijker.

Situatie: ik ga in de keuken het plafond verlagen, en aan het plafond wil ik 5 maal een plafondspot hangen.
Bijvoorbeeld met een spot zoals https://www.rietveldlicht...urd_aluminium-metaal-rond

Om te voorkomen dat ik een sleuf moet freezen in de muur zou ik graag de spots op afstand dimbaar maken. Dit lijkt mij gewoon mogelijk met bijvoorbeeld een klik aan klik uit dimmer en knop.

Denk ik hier te simpel over?

Beste antwoord (via MausV op 18-06-2018 14:51)

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-11 10:46

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Is het geen optie om spotjes met een G10 fitting te nemen en vervolgens Phillips hue of IKEA Tradfri lampen aan te schaffen? Met de bridge koppel je de lampen aan je netwerk en kun je ze via een app dimmen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Is het geen optie om spotjes met een G10 fitting te nemen en vervolgens Phillips hue of IKEA Tradfri lampen aan te schaffen? Met de bridge koppel je de lampen aan je netwerk en kun je ze via een app dimmen.

• MausV
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08-2024
Dank je wel! Ik fixeerde op halogeen en zag daardoor de simpele oplossing niet. Soortgelijke spot gevonden met LED GU10.

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Graag gedaan! :)