Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious Inc.
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-09 11:50

Noxious Inc.

Ik doe iets met computers...

Topicstarter
Ik wil een?
BlackBerry Key2

Wat is je budget?
Maakt niet uit, budget is in dit geval niet van toepassing.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het enige waar ik in geïnteresseerd ben in dit geval is weer het gebruiken van het fysieke toetsenbord en het gebruik van de BlackBerry Hub wat me erg aansprak op de Z10/Q10.

Ik gebruik voornamelijk WhatsApp, email, browser, social media (Instagram, Facebook en Twitter) en hier en daar een spelletje voor af en toe tijdverdrijf dan wel even 'offline' gaan. Streamen van video's of live TV doe ik er liever niet op daar ik het ook kan doorzetten naar een Smart TV en anders pak ik de iPad wel.

Wat heb je zelf al gevonden?
Uiteraard Crackberry (enkel alleen maar lovend, maar niet objectief) & Reddit (een beetje gemixte meningen waar het meer positief dan negatief is, waarbij de negatieve t.o.v. TCL wel goed onderbouwd zijn maar ook op een mening gebaseerd zijn) volledig uitgekamd. ;)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik lees veel problemen die men heeft ondervonden met de Keyone, ook het prijs verhaal is bekend dat men het een te duur toestel vindt ten opzichte van wat de specs zijn, echter is dat voor mij niet het probleem, het enige waar ik mijn vraagtekens bij zet is de bouwkwaliteit van TCL.

Additionele info:
Ik gebruik op dit moment een iPhone 7 128GB privé en een Huawei P8 Lite zakelijk, ik ben niet OS afhankelijk daar ik al sinds jaar en dag switch tussen beide. Ik gebruik ook Windows (zakelijk), macOS (privé) en Ubuntu (hobby) door elkaar heen dus ook daarin heb ik geen eentonige voorkeur.

Het enige waar ik over twijfel is de IP rating van de Key2 (is af en toe toch handig dat je in je achterhoofd kan onthouden dat die tegen een spatje kan) en de bouwkwaliteit van de Chinese makelij

Ik hoop dat er een leuke discussie kan ontstaan waardoor ik overtuigd dan wel afgeraden kan worden van dit toestel.

iPhone 15 Pro | MacBook Pro 14" M3Pro | macOS | Linux (Ubuntu) | Windows (95, 98, 2000, XP, 7, 8.1, 10, 11) | Server (2012, 2016, 2019, 2022) | VMWare ESXi (6.x, 7.x) | Proxmox (8.x.x)

Beste antwoord (via Noxious Inc. op 20-06-2018 07:11)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik zou adviseren in het ervaringen topic hier op Tweakers over deze telefoon te gaan kijken:
[BlackBerry Key2] Ervaringen & Discussie

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik zou adviseren in het ervaringen topic hier op Tweakers over deze telefoon te gaan kijken:
[BlackBerry Key2] Ervaringen & Discussie