Toon posts:

wacom muispen

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een Wacom muispen aan te schaffen, maar weet iemand misschien of er ook een set te krijgen is waarbij je alleen de muispen krijgt of moet je die set verplicht met de muis kopen, het gaat mij om de Wacom Graphire. Alvast bedankt.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik geloof dat die muis er altijd bij zit, maar ik denk niet dat de prijs erg gebaseerd is op het al niet erbij zitten van de muis...

Die muis is waardeloos, echt een klote-ding, volgens mij zit ie er alleen maar bij om marketing technische redenen. Ik heb gewoon mijn logitech cordless erbij, en dat werkt perfect.

Verwijderd

[b]Op dinsdag 17 juli 2001 11:30 verplicht met de muis kopen, het gaat mij om de Wacom Graphire. Alvast bedankt.
Ik heb een penpartner (zonder muis) en ben
daar al een jaar of 3 heel blij mee. Ik heb geen Wacom muis voor dat ding dus missen doe ik hem niet. Jammer alleen dat mijn penpartner serieel is ...

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 20:29
Hij is niet zonder muis te verkrijgen. Maar als ik ff een kleine tip mag geven. Ik weet nog een USB versie te koop voor 150 piek mag je hem hebben. Incl de muis dat wel ;)
hij is helemaal compleet maar ik ben nooit meer thuis en gebruik hem dus ook niet hij is nog geen half jaar oud ( geloof ik ) en heeft dus nog gewoon garantie.
hij werkt wel ontzettend fijn en is ook veel robuuster als een dynalink of wat dan ook. ik ben er zeer over te spreken alleen niet meer thuis dus heb ik hem ingepakt weer op zolder liggen. ( evt. contact NIET via ICQ alleen email op hvandervelden@hotmail.com )

.