Waarom specifiek Wanadoo? Eigenlijk alle providers hebben wel iets als een FUP.
No production networks were harmed during this posting
Hey,
Waarom specifiek wanadoo, DuH ik heb een account bij casema !
Niet alle provider hebben een FUP !
Sommige providers hebben een vaste u/d load limiet.
Groetjes
Snippertje
Waarom specifiek wanadoo, DuH ik heb een account bij casema !
Niet alle provider hebben een FUP !
Sommige providers hebben een vaste u/d load limiet.
Groetjes
Snippertje
Zelfs met een max. download kan er nog een FUP zijn, niet alles wordt dan plotseling getolereerd hoor.
No production networks were harmed during this posting
nee geen problemen mee gehad.
heb broadband basic, mag tot 1 Gb per maand.
ik heb nu
check
check
3.45 Gb gedownload deze maand Juli.
nog niks van gehoord.
ik zal zeggen probeer het uit...
ik heb nu
check
check
nog niks van gehoord.
Als je nu Broadband Basic hebt (Com21 toch?) en je download zoveel, kan je dan niet beter Premium nemen?? Gaat erg lekker hoor, met 70 kB/sOp woensdag 18 juli 2001 14:57 schreef vinkie het volgende:
nee geen problemen mee gehad.
ik heb nu
check
check
nog niks van gehoord.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
FAIR USE POLICY Rulezzz! Ik zit alweer op 30gig and counting....
Ik heb dan wel Planet Internet ADSL, nee voor mij geen Casema. Bij Planet gaan ze bij 100gig pas echt zeiken. 30gig is "gewoon"..
helemaal gelijk in. heb ook al opgebeld. maar dat ging me ff 150 gulden kosten voor aansluitkosten.Op woensdag 18 juli 2001 15:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je nu Broadband Basic hebt (Com21 toch?) en je download zoveel, kan je dan niet beter Premium nemen?? Gaat erg lekker hoor, met 70 kB/s
ik: aansluitkosten, alles ligt eral, alleen omzetting.
telefoonmuts: ja maar het moet ook veranderd in het systeem.
ja dat vind ik iets te veel + nog 100 per maand. ik wacht dan ff een half jaartje en misschien is er eindelijk ADSL of kabel....
en is het niet zo, dan wordt het toch premium
Als je al een (zwart) Com21 modem hebt staan en nu Broadband Basic hebt is omzetten naar Premium 100% zeker gratis. Ik zou nog een keer bellen dus. Aansluitkosten moet je alleen betalen als je van het Basic abbo met zo'n oud wit modem overstapt op zo'n nieuw abbo...Op woensdag 18 juli 2001 17:34 schreef vinkie het volgende:
[..]
helemaal gelijk in. heb ook al opgebeld. maar dat ging me ff 150 gulden kosten voor aansluitkosten.
ik: aansluitkosten, alles ligt eral, alleen omzetting.
telefoonmuts: ja maar het moet ook veranderd in het systeem.
ja dat vind ik iets te veel + nog 100 per maand. ik wacht dan ff een half jaartje en misschien is er eindelijk ADSL of kabel....
en is het niet zo, dan wordt het toch premium
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
En dan is het maar de helft van het normale aansluit-tarief als je nog niets hebt, want je bent al klant en staat immers al in het systeem.
Hoe is de verbionding trouwens, of zijn er nog steeds zoveel autorisatie-storingen op het com21 systeem van wanadoo ??
Hebbik momenteel met demos geen problemen mee namelijk. (is er dus toch nog iets goed aan dat brakke systeem)
Hoe is de verbionding trouwens, of zijn er nog steeds zoveel autorisatie-storingen op het com21 systeem van wanadoo ??
Hebbik momenteel met demos geen problemen mee namelijk. (is er dus toch nog iets goed aan dat brakke systeem)
autorisatie probleem bij wanadoo met com21 is er nog steeds.
Als je computer hangt en je verbinding wordt afgebroken, kan je zoiezo niet inbellen. Pas na 15 minuten kan je weer inloggen.
Maar ik heb een probleem dat ie wel inlogt maar steeds adminmsg binnen krijgt, hij heeft dan wel verbinding maar hij ziet de DNS servers niet als je pingt.
Wie weet hier meer van ?
Groetjes,
Snippertje
Als je computer hangt en je verbinding wordt afgebroken, kan je zoiezo niet inbellen. Pas na 15 minuten kan je weer inloggen.
Maar ik heb een probleem dat ie wel inlogt maar steeds adminmsg binnen krijgt, hij heeft dan wel verbinding maar hij ziet de DNS servers niet als je pingt.
Wie weet hier meer van ?
Groetjes,
Snippertje
Ik zit deze maand op 20Gb, maar heb nog niets gehoord. Die 4Gb is volgens mij ook meer om mensen bang te maken of zo. Je wordt echt niet meteen gekicked
Dat wou ik weten!!!! 
Kheb sedert maandag 23 juni jl zelluf ook Broadband Premium. Binnen 1 dag al op 1,7GB.
Ik hoef me dus niet druk te maken...
Kvind het wel kut dat ik opnieuw aansluitkosten moet paaien. Had hiervoor nl een Wanadoo Basic

pS: [1/2 offtopic]
Heeft een van jullie HIER soms antwoord op?! Vink echt te gek voor woorden!
[/ 1/2 offtopic]
Kheb sedert maandag 23 juni jl zelluf ook Broadband Premium. Binnen 1 dag al op 1,7GB.
Ik hoef me dus niet druk te maken...
Kvind het wel kut dat ik opnieuw aansluitkosten moet paaien. Had hiervoor nl een Wanadoo Basic
pS: [1/2 offtopic]
Heeft een van jullie HIER soms antwoord op?! Vink echt te gek voor woorden!
[/ 1/2 offtopic]
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ga morgen testen hoe het werkt
Effe kijken of Wingate dan werkelijk kan gaan inbellen of zo. Ik post het daarna wel
Ik dacht dat alle providers wel een FUP hadden (hoeft niet perse datalimiet te zijn)
Ik weet wel dat ze bij TMF Web (die telefoonlijn provider jah) meteen in je mailbox zitten als je een portscan uitvoert.
Bij Chello heb ik tot nu toe altijd me gang kunnen gaan (ook pub ftp scans), en ik weet niet het precieze aantal GB wat ik per maand verplaats maar ik zit met gemak aan de 50 per maand of meer.
Ik weet wel dat ze bij TMF Web (die telefoonlijn provider jah) meteen in je mailbox zitten als je een portscan uitvoert.
Bij Chello heb ik tot nu toe altijd me gang kunnen gaan (ook pub ftp scans), en ik weet niet het precieze aantal GB wat ik per maand verplaats maar ik zit met gemak aan de 50 per maand of meer.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
mmmm vreemd, nog maar een keer bellen dan...Op woensdag 18 juli 2001 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je al een (zwart) Com21 modem hebt staan en nu Broadband Basic hebt is omzetten naar Premium 100% zeker gratis. Ik zou nog een keer bellen dus. Aansluitkosten moet je alleen betalen als je van het Basic abbo met zo'n oud wit modem overstapt op zo'n nieuw abbo...
zit met mijn casema-basic accountje volgens mij altijd wel boven limiet van maar 1 gieg.
nooit wat gehoord, volgens mij grijpen ze alleen in als ze tegelijk veel klachten uit je buurt krijgen.
nooit wat gehoord, volgens mij grijpen ze alleen in als ze tegelijk veel klachten uit je buurt krijgen.
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Met een Basic boven de Gig?! Dan heb jem zeker dag en nacht aan staan?! Ik haalde files gemiddeld met 5kbps binnen...
Dan kom je aan een max van 12,96 GB in de maand...
Maar dan moet je wel dag en nacht downen...Is dus wél mogelijk....Ik heb zelluf dus eigenlijk het antwoord al gegeven...Deze post is dus eigenlijk zinloos...Eigenlijk moet ik gewoon me bek houden...Eigenlijk.......
Dan kom je aan een max van 12,96 GB in de maand...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Kan niet zeggen dat ik het daar niet mee eens ben...Eigenlijk moet ik gewoon me bek houden...Eigenlijk.......
lukt makkelijk hoor, vooral 's nachts wilt die af en toe 9 k (jaja) weleens halen.Op donderdag 26 juli 2001 08:37 schreef RaDKiLL het volgende:
Met een Basic boven de Gig?! Dan heb jem zeker dag en nacht aan staan?! Ik haalde files gemiddeld met 5kbps binnen...
Dan kom je aan een max van 12,96 GB in de maand...Maar dan moet je wel dag en nacht downen...
Staat trouwens ook 24 u/d aan 7d/w
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Verwijderd
Iemand al Cistron en daar negatieve :(/positieve
ervaringen mee ?
Ik krijg dit binnekort
als mogelijkheid en zou wel mooi zijn als jiuliie al wat ervaringen mee hebben
[offtopic]
moet natuurlijk eerst positief en dan negatief zijn
/offtopic]
Ik krijg dit binnekort
[offtopic]
moet natuurlijk eerst positief en dan negatief zijn
/offtopic]
ik heb hem nooit 's nachts aan staan
kan ik niet slapen.
heb basis met gem zo 6 kB/s
results van Dumeter 3.0:
juli 2001 DL 5.08 GB
laatste 4 weken: 1.58 gb, 1.20 gb, 1.15 gb en 1.15 gb
gem ongeveer 200 mb per dag
en ja me record staat op 608.93 mb in een dag
dus het moet wel lukken.
kan ik niet slapen.
heb basis met gem zo 6 kB/s
results van Dumeter 3.0:
juli 2001 DL 5.08 GB
laatste 4 weken: 1.58 gb, 1.20 gb, 1.15 gb en 1.15 gb
gem ongeveer 200 mb per dag
en ja me record staat op 608.93 mb in een dag
dus het moet wel lukken.
Ik kan sinds kort ook Wandaoo basic nemen, maar zit inderdaad te twijfelen over de datalimiet van 1Gb. Kan je die ergens controleren ? Of moet je het zelf bijhouden ???
Wat zijn de ervaringen de laatste tijd met casema, zijn ze verbeterd ?
Wat zijn de ervaringen de laatste tijd met casema, zijn ze verbeterd ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Pagina: 1