Opgelicht via marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 951 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wil het toch even melden hier zodat het rekeningnummer online staat als iemand het zoekt op google.
Heb een spel gekocht op marktplaats en via ideal geld overgemaakt.
Al het contact ging snel tot na de betaling. Persoon reageert na betaling niet meer op berichten en heeft de advertentie verwijderd.
Het gaat gelukkig maar om een klein bedrag en kost mij meer om op en neer te rijden dan het te laten opsturen. Had het rekeningnummer opgezocht op google maar kreeg geen melding vandaar mijn bericht hier.

Gegevens oplichter:
*knip*

Vandaag aangifte gedaan en de bank gebeld. (Die gaan een brief sturen naar het rekeningnummer met het verzoek het geld terug te sturen en als persoon niet reageert moeten ze zijn persoonlijke gegevens vrij geven en die zal ik hier ook posten.)
Dus wees gewaarschuwd als u bovenstaand rekeningnummer tegen komt!

[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 18-06-2018 11:07 . Reden: persoonsgegevens verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

en als persoon niet reageert moeten ze zijn persoonlijke gegevens vrij geven
Geloof ik niks van.
en die zal ik hier ook posten.
Nou ik hoop dat je dat niet doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
topic slot is coming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hier is het Shopping Forum niet voor bedoeld.

Goed dat je aangifte hebt gedaan, daarmee komt als het goed is (mogelijk na meerdere meldingen) het rekeningnummer in de database van de politie terecht, zodat mensen hem kunnen vinden op https://www.politie.nl/aa...roleer-handelspartij.html

Succes met de verdere afwikkeling.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.