Socket 370 waterkoeling

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben met een pentium-IIIs Tualatin projectje bezig, wordt een retro game PC.
Daarvoor ben ik op zoek naar een waterkoel blok, zover ik weet is alleen de Koolance CPU-300-V10 en CPU-305-V10 ooit verkocht als socket 370 coolers.
Eigenlijk hoop ik dus dat iemand deze nog op zolder heeft liggen, want ze zijn niet meer te vinden.
Er is een webshop in canada die er 1 op voorraad heeft, maar die verzenden dus niet internationaal 8)7

Beetje onsmakelijk om dit hier te vragen maar dit lijkt me de beste plek. :+
Heb tevens een V&A advertentie geplaatst

[ Voor 3% gewijzigd door Anonnymous! op 18-06-2018 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:11

SpamLame

niks

En anders een Vraag Advertentie plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckremers
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
Dit lijkt mij meer iets voor een V&A advertentie.

Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Topicstarter
Een V&A advertentie heb ik al geplaatst, maar kan me niet goed voorstellen dat mensen gaan zoeken naar een advertentie of iemand iets wat al jaren op zolder ligt wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:27

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Heb je ook gezocht naar socket A waterblokken? Die zijn mechanisch identiek namelijk.

Volgens mij is het assortiment op dat vlak een stuk uitgebreider.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:11

SpamLame

niks

Blaat schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:27:
Heb je ook gezocht naar socket A waterblokken? Die zijn mechanisch identiek namelijk.

Volgens mij is het assortiment op dat vlak een stuk uitgebreider.
SA en S370 zijn kwa afmeting bijna identiek VZIW , of dat iets uitmaakt geen idee, de clips lijken wel op de zelfde locatie(s) te zitten.

Daarnaast moet je nog rekenig houden met de IHS van de Tualatin die wat extra hoogte met zich meebrengt en daardoor meer kracht zet op de plastic clips.

Hoe kan je blok vast gemaakt worden, alleen met clips of heb je ook gaten in de moederbord voor montage mbv een backplate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Topicstarter
SpamLame schreef op maandag 18 juni 2018 @ 11:34:
[...]

SA en S370 zijn kwa afmeting bijna identiek VZIW , of dat iets uitmaakt geen idee, de clips lijken wel op de zelfde locatie(s) te zitten.

Daarnaast moet je nog rekenig houden met de IHS van de Tualatin die wat extra hoogte met zich meebrengt en daardoor meer kracht zet op de plastic clips.

Hoe kan je blok vast gemaakt worden, alleen met clips of heb je ook gaten in de moederbord voor montage mbv een backplate.
Er zitten geen gaten in het moederbord, het gaat om een TUSL2-C bord.
Ik ben nu aan het zoeken naar socket A koelers.

IHS probleem is reeds opgelost, de Tualatin is al gedelid, alhoewel ik liever de IHS weer terug plaats als het even kan, die is van koper dus veel verschil maakt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dit is inderdaad voor V&A. Je kunt desnoods een link naar je advertentie in je signature zetten. In ieder geval geen apart topic.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.