Beste Tweakers ,
Ik zou graag jullie hulp willen bij het volgende probleem :
Ik ben in bezit van een alienware 15R3 met de volgende specs :
I7 7700
GTX 1070
8GB ddr4
M.2 sata ssd en extra 1TB HDD
Killer wirreles 1535
En nog wat losse dingen maar voor nu niet belangerijk denk ik
Ongeveer sinds de nieuwe windows update heb ik een hoop gezeik en dus besloten een verse windows instal te doen met schone nieuwe iso van microsoft . Helaas bij het installeren ook een hoop problemen ondervonden .
Het komt erop neer zodra hij opnieuw opstart na installatie en komt met het bekende apparaten voorbereiden blijft hij snel hangen rond de 50% en gebeurd er niks meer na 30 verschillende dingen geprobeerd te hebben kwam ik eindelijk op het idee van alles uit te zetten in de bios en hetgeen wat de doorslag gaf was Internal NIC ...
Na installaie weer aangezet en nu niks aan de hand en kan met de kabel gewoon verbinden echter zodra ik de drivers wil installeren voor de killer 1535 hangt het hele systeem op installatie venster en nu moet je heb weer hard resetten .
Dus komt er op neer :
Verse windows installatie 1803
0 programmas
Driver voor killer wirreles 1535 systeem hangt direct
( meerdere drivers geprobeerd )
Betekend dit gewoon een dooie wifi kaart ? Ga ik vandaag gewoon een intel versie bestellen en ben ik geholpen ?
Mijn dank is nu al groot
Groetjes
Stef
Ik zou graag jullie hulp willen bij het volgende probleem :
Ik ben in bezit van een alienware 15R3 met de volgende specs :
I7 7700
GTX 1070
8GB ddr4
M.2 sata ssd en extra 1TB HDD
Killer wirreles 1535
En nog wat losse dingen maar voor nu niet belangerijk denk ik
Ongeveer sinds de nieuwe windows update heb ik een hoop gezeik en dus besloten een verse windows instal te doen met schone nieuwe iso van microsoft . Helaas bij het installeren ook een hoop problemen ondervonden .
Het komt erop neer zodra hij opnieuw opstart na installatie en komt met het bekende apparaten voorbereiden blijft hij snel hangen rond de 50% en gebeurd er niks meer na 30 verschillende dingen geprobeerd te hebben kwam ik eindelijk op het idee van alles uit te zetten in de bios en hetgeen wat de doorslag gaf was Internal NIC ...
Na installaie weer aangezet en nu niks aan de hand en kan met de kabel gewoon verbinden echter zodra ik de drivers wil installeren voor de killer 1535 hangt het hele systeem op installatie venster en nu moet je heb weer hard resetten .
Dus komt er op neer :
Verse windows installatie 1803
0 programmas
Driver voor killer wirreles 1535 systeem hangt direct
( meerdere drivers geprobeerd )
Betekend dit gewoon een dooie wifi kaart ? Ga ik vandaag gewoon een intel versie bestellen en ben ik geholpen ?
Mijn dank is nu al groot
Groetjes
Stef