Ik heb 2 jaar lang mijn Samsung Galaxy S7 gebruikt waarmee ik zeer tevreden was
Ik heb dit toestel aan mijn zus moeten geven omdat haar htc one m7 het niet meer deed.
Was zeer tevreden met mijn s7 vooral na de android oreo update ( batterij had ik reeds laten vervangen)
Ik had meestal een SOT van 4 uren wat voldoende was voor mij.
Nu heb al enkele dagen de Huawei P20 ter vervanging gekocht als nieuw toestel maar ben niet echt tevreden over het toestel...
- Niet zo snel voor een toestel van deze prijsklasse, doet het even snel als mijn S7
==> Ik vindt hem zijn prijs niet waard..
- Trage Emotion UI met veel rommel van Huawei
- Batterij met SOT van 4u
+ Zeer goede camera
De camera was eigenlijk de enige reden voor mij om het te kopen maar is toch volgens mij een miskoop geweest.
Nu zoek ik een vervanger voor dit toestel met een zeer goede camera en met een dual sim functie , we gaan ieder zomer zo'n 2 maanden weg , ik laat mijn camera ook thuis, alle foto's en video's maak ik met mijn telefoon...
Ik zou heel graag een HTC U12+ willen kopen maar vindt deze echt veel te duur ( 720 euro bij HTC club) deze voldoet bijna aan al mijn eisen
Maximum budget is 600 euro
Nu twijfel ik heel echt tussen de OnePlus 6 en de Samsung S9
Ik heb hier en daar naar de reviews gekeken van de OnePlus , camera blijkt iets beter te zijn dan de OP5T welke mijn vader heeft.
De OnePlus van mijn vader vindt ik zeer snel en leuk in gebruik maar de camera vindt ik niet zo goed. Ik denk dat de camera van de OnePlus 6 ook niet veel beter zal zijn.
OnePlus 6 voordelen en nadelen (569 euro)
+ Super snel
+ Groot scherm met kleine randen
+ Snelle updates
+ Geen zware skin zoals Emotion UI van Huawei
+ 128 gb opslag en 8gb geheugen
+ Zeer hoge p/k verhouding
+ Dubbele camera
Nadelen
- Camera die niet zo goed is als die van de S9, P20, iPhone X
- past niet in je broekzak
Samsung Galaxy S9 voordelen en nadelen (590 euro)
+ Zeer goede camera
+ compact, past makkelijk in je broekzak
+ Makkelijke overgang van s7 naar s9
+ Waterdicht
+Groot scherm met kleine randen
Nadelen
- Edge scherm waarvan ik niet hou
- snel leeglopende batterij las ik hier en daar
- zware touchwiz skin van Samsung (trage updates)
- 4gb/ 64gb maar...
- geen dubbele camera
Camera en snelheid zijn de twee belangrijkste criteriums voor mij
Wat zouden jullie mij adviseren?
Alvast bedankt!
Groeten
I.Kaya
Ik heb dit toestel aan mijn zus moeten geven omdat haar htc one m7 het niet meer deed.
Was zeer tevreden met mijn s7 vooral na de android oreo update ( batterij had ik reeds laten vervangen)
Ik had meestal een SOT van 4 uren wat voldoende was voor mij.
Nu heb al enkele dagen de Huawei P20 ter vervanging gekocht als nieuw toestel maar ben niet echt tevreden over het toestel...
- Niet zo snel voor een toestel van deze prijsklasse, doet het even snel als mijn S7
==> Ik vindt hem zijn prijs niet waard..
- Trage Emotion UI met veel rommel van Huawei
- Batterij met SOT van 4u
+ Zeer goede camera
De camera was eigenlijk de enige reden voor mij om het te kopen maar is toch volgens mij een miskoop geweest.
Nu zoek ik een vervanger voor dit toestel met een zeer goede camera en met een dual sim functie , we gaan ieder zomer zo'n 2 maanden weg , ik laat mijn camera ook thuis, alle foto's en video's maak ik met mijn telefoon...
Ik zou heel graag een HTC U12+ willen kopen maar vindt deze echt veel te duur ( 720 euro bij HTC club) deze voldoet bijna aan al mijn eisen
Maximum budget is 600 euro
Nu twijfel ik heel echt tussen de OnePlus 6 en de Samsung S9
Ik heb hier en daar naar de reviews gekeken van de OnePlus , camera blijkt iets beter te zijn dan de OP5T welke mijn vader heeft.
De OnePlus van mijn vader vindt ik zeer snel en leuk in gebruik maar de camera vindt ik niet zo goed. Ik denk dat de camera van de OnePlus 6 ook niet veel beter zal zijn.
OnePlus 6 voordelen en nadelen (569 euro)
+ Super snel
+ Groot scherm met kleine randen
+ Snelle updates
+ Geen zware skin zoals Emotion UI van Huawei
+ 128 gb opslag en 8gb geheugen
+ Zeer hoge p/k verhouding
+ Dubbele camera
Nadelen
- Camera die niet zo goed is als die van de S9, P20, iPhone X
- past niet in je broekzak
Samsung Galaxy S9 voordelen en nadelen (590 euro)
+ Zeer goede camera
+ compact, past makkelijk in je broekzak
+ Makkelijke overgang van s7 naar s9
+ Waterdicht
+Groot scherm met kleine randen
Nadelen
- Edge scherm waarvan ik niet hou
- snel leeglopende batterij las ik hier en daar
- zware touchwiz skin van Samsung (trage updates)
- 4gb/ 64gb maar...
- geen dubbele camera
Camera en snelheid zijn de twee belangrijkste criteriums voor mij
Wat zouden jullie mij adviseren?
Alvast bedankt!
Groeten
I.Kaya