Ik ben van plan mijn eerste (game) pc te gaan bouwen met een budget van €1000 ((uiterlijk €1100)).
Omdat dit mijn eerste keer is weet ik niet welke onderdelen bij elkaar passen en wat het beste is voor de prijs.
Hierbij vraag ik om wat advies.. zijn de onderdelen geschikt? zijn er betere keuzes? Is alles optimaal bruikbaar? Ik heb geen merkvoorkeuren.
De videokaart is misschien overkill voor een Full-HD 50Hz scherm, maar ik heb te weinig ervaring om te weten wat wel geschikt is voor mij, ben niet van plan de videokaart te overklokken... voor nu.
Ik wil de pc gebruiken voor het gamen van CallOfDuty, Minecraft, Overwatch.. maar ook films kijken, alle standaard dingen.
Dit zijn de onderdelen voor de pc die ik gevonden heb:
Ik sta natuurlijk open voor suggesties!
Ik heb nog geen SSD kunnen vinden, ik wil deze alleen gebruiken voor het opstarten van windows, niet voor games dus de SSD schijf hoeft niet duur te zijn en veel geheugen te hebben.
Windows 10 heb ik al besteld.
Alvast bedankt voor de suggesties/tips.
Omdat dit mijn eerste keer is weet ik niet welke onderdelen bij elkaar passen en wat het beste is voor de prijs.
Hierbij vraag ik om wat advies.. zijn de onderdelen geschikt? zijn er betere keuzes? Is alles optimaal bruikbaar? Ik heb geen merkvoorkeuren.
De videokaart is misschien overkill voor een Full-HD 50Hz scherm, maar ik heb te weinig ervaring om te weten wat wel geschikt is voor mij, ben niet van plan de videokaart te overklokken... voor nu.
Ik wil de pc gebruiken voor het gamen van CallOfDuty, Minecraft, Overwatch.. maar ook films kijken, alle standaard dingen.
Dit zijn de onderdelen voor de pc die ik gevonden heb:
Ik sta natuurlijk open voor suggesties!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler | € 175,- | € 175,- |
1 | MSI B350 Tomahawk | € 90,57 | € 90,57 |
1 | Zotac GeForce GTX 1070 Ti Mini | € 503,72 | € 503,72 |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 58,87 | € 58,87 |
1 | Sharkoon TG5 Glass White | € 70,04 | € 70,04 |
1 | Cooler Master Hyper 103 | € 23,99 | € 23,99 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C4G4D240FSB | € 88,50 | € 88,50 |
1 | Corsair CX550M | € 65,90 | € 65,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.076,59 |
Ik heb nog geen SSD kunnen vinden, ik wil deze alleen gebruiken voor het opstarten van windows, niet voor games dus de SSD schijf hoeft niet duur te zijn en veel geheugen te hebben.
Windows 10 heb ik al besteld.
Alvast bedankt voor de suggesties/tips.