Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Overload (van de makers van Descent)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-10 15:52

Een paar maanden geleden kwam ik deze 6DOF game tegen in early access. Een Descent kloon gemaakt door een aantal medewerkers die ook aan de oude Descent reeks hebben meegewerkt.

Ik heb de game gekocht toen nog wat goedkoper en sinds een paar weken is de full game uit. Aangezien ik er hier nog niets over kon vinden toch eens een topic gemaakt om deze leuke shooter onder de aandacht te brengen.
Descent bestaat uit een hele oude game reeks uit de jaren 90 waar je onder de grond ging (in mijnen op verre planeten) op jacht naar op hol geslagen robots.
De Descent reeks valt onder de klassiekers.

Imo is het zeer geslaagd, heb er al weer 100 uur inzitten. Ik geloof dat ze zelfs aan een Mac en Linux variant werken. Recensies zijn bijna allemaal positief.
Zeker de moeite om er eens een blik op te werpen. Er is een demo teaser van.

https://store.steampowered.com/app/448850/Overload/

YouTube: Overload - Release Date Trailer

Recensie van de game

YouTube: Overload Review (6 Degrees Of Awesome) - Gggmanlives

Website
https://playoverload.com/game/

ErikRo wijzigde deze reactie 17-06-2018 21:41 (4%)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True