Hoi! Ik ben iemand met weinig tot geen verstand van laptops, dus ik hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen bij het kiezen van een nieuwe laptop!
Wat ga je met je laptop doen?
Ten eerste de alledaagse dingen: surfen, social media, Netflix etc. Maar ik heb sinds ik jong ben al een zwak voor de Sims en Simcity. Dus als ik dat weer zou kunnen spelen, zou het top zijn! Ik heb Sims 4 en Simcity 5.
Wat is je budget?
Ik denk dat 700 realistisch is?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet veel, maar de laptop moet wel makkelijk mee te nemen zijn (dus niet te groot) en er moet een goede accu in zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Minimaal een i5-processor. Verder wil ik graag een SSD (dat is sneller, toch?). Verder niet zoveel eisen, omdat ik er gewoon heel weinig van weet!
Ik hoor heel graag van jullie!
Wat ga je met je laptop doen?
Ten eerste de alledaagse dingen: surfen, social media, Netflix etc. Maar ik heb sinds ik jong ben al een zwak voor de Sims en Simcity. Dus als ik dat weer zou kunnen spelen, zou het top zijn! Ik heb Sims 4 en Simcity 5.
Wat is je budget?
Ik denk dat 700 realistisch is?
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet veel, maar de laptop moet wel makkelijk mee te nemen zijn (dus niet te groot) en er moet een goede accu in zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Minimaal een i5-processor. Verder wil ik graag een SSD (dat is sneller, toch?). Verder niet zoveel eisen, omdat ik er gewoon heel weinig van weet!
Ik hoor heel graag van jullie!