Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop voor iemand die er NIETS van weet :)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! Ik ben iemand met weinig tot geen verstand van laptops, dus ik hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen bij het kiezen van een nieuwe laptop!

Wat ga je met je laptop doen?
Ten eerste de alledaagse dingen: surfen, social media, Netflix etc. Maar ik heb sinds ik jong ben al een zwak voor de Sims en Simcity. Dus als ik dat weer zou kunnen spelen, zou het top zijn! Ik heb Sims 4 en Simcity 5.

Wat is je budget?
Ik denk dat 700 realistisch is?

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet veel, maar de laptop moet wel makkelijk mee te nemen zijn (dus niet te groot) en er moet een goede accu in zitten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Minimaal een i5-processor. Verder wil ik graag een SSD (dat is sneller, toch?). Verder niet zoveel eisen, omdat ik er gewoon heel weinig van weet!

Ik hoor heel graag van jullie!

Alle reacties

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Welk scherm formaat wil je ?Ben je voornemens de laptop veel mee te slepen?

| live and give like no one else |

Verwijderd

Topicstarter
3x3 schreef op zondag 17 juni 2018 @ 17:54:
Welk scherm formaat wil je ?Ben je voornemens de laptop veel mee te slepen?
Mijn huidige laptop is 15.6 inch, maar dat vind ik net te groot. Een slagje kleiner mag dus wel.
Het zal vooral voor thuisgebruik zijn!

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-10 23:09

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Nieuw of evt. jong gebruikt ? In V&A bij Tweakers staan vaak leuke laptop's en danheb je voor 700 euro veel meer laptop voor je geld ;)

Voorbeeld:
V&A aangeboden: NIEUW: Dell Latitude 7480 - Intel Core i5-7300U / FHD / 8 GB ...
(niet van mij btw)

[ Voor 57% gewijzigd door bonus op 17-06-2018 18:47 ]

Atari 4 ff'r 😊

Verwijderd

Topicstarter
bonus schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:45:
Nieuw of evt. jong gebruikt ? In V&A bij Tweakers staan vaak leuke laptop's en danheb je voor 700 euro veel meer laptop voor je geld ;)

Voorbeeld:
V&A aangeboden: NIEUW: Dell Latitude 7480 - Intel Core i5-7300U / FHD / 8 GB ...
(niet van mij btw)
Thanks! Zal zeker even kijken. Die ziet er zeker goed uit. Ondertussen blijf ik nog zoeken naar een nieuwe, want moet zeggen dat ik nooit zo goed weet wat ik wel/niet moet vertrouwen bij tweedehands laptops..

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-10 23:09

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:56:
[...]

Thanks! Zal zeker even kijken. Die ziet er zeker goed uit. Ondertussen blijf ik nog zoeken naar een nieuwe, want moet zeggen dat ik nooit zo goed weet wat ik wel/niet moet vertrouwen bij tweedehands laptops..
Deze was zo te zien nieuw maar als je je zoek criteria in de linker colom goed invult komt er van alles wat voor jou intressant is voorbij. Idd zeker een blik waard en dan kan je zeker voor jou budget iets moois vinden.
B.V. Intel i5 of i7, schermgrootte, 8Gb (minimaal toch wel), Windows 10 (is nu toch wel de standaard), SSD (idd sneller met opstarten maar ook toegang to bestanden en saven) e.d. in iedergeval vast in de juiste richting wordt gestuurd.

Een andere aanrader is uiteraard de price watch waar je ook weer met de juiste criteria iets moois moet kunnen vinden

Suc 6

FF een voorzetje om je op weg te helpen :)
categorie: Laptops

[ Voor 44% gewijzigd door bonus op 17-06-2018 19:10 ]

Atari 4 ff'r 😊

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Pagina: 1