Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert16
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-10 23:11
Mijn vraag
Ik heb een moto z play over die ik als festivaltelefoon wil gebruiken. Nou zou het ideaal zijn om de moto power pack als accessories te kopen. Maar ik kan nergens een aanbieder vinden. Waarom verkoopt niemand dit?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Moto Z Play

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google, verschillenden types van de moto power pack. Marktplaats, VA, Ebay, Amazon helemaal niemand heeft iets.

Beste antwoord (via Albert16 op 18-06-2018 10:26)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 23:14
Omdat de telefoons die Moto Mods ondersteunen geen groot succes waren.
Laat staan dat de mensen die zo'n toestel bezitten, altijd behoefte hebben aan de Moto Mods.

Hierdoor ontstond er weinig tot geen vraag naar de mods, konden de modules niet in massaproductie en liggen de prijzen hoog, waardoor er nog minder vraag ontstaat. Laat staan dat winkeliers er ruimte voor hebben...

Ter vergelijking: voor een Galaxy S zijn er talloze (ook originele) battery packs te vinden die werken middels QI. Ook voor iPhones is er ruim voldoende aanbod, ookal heeft Apple het zelf nooit aangeboden.

Ik zou je een powerbank adviseren :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Bij media markt den Haag en Rijswijk hebben ze een stand met moto mods, de speaker en de powerpaco heb ik daar gekocht paar manden geleden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kan je niet beter een losse powerbank kopen? Dat kost je een kwart en die heeft ruim 4 keer de capaciteit. Bovendien kan je er nog andere devices mee opladen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:25
TommyboyNL schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:59:
Kan je niet beter een losse powerbank kopen? Dat kost je een kwart en die heeft ruim 4 keer de capaciteit. Bovendien kan je er nog andere devices mee opladen.
Inderdaad, holy cow man, 80 euro voor 2200mAh. Nogal wiedes dat het concept niet aan slaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
TommyboyNL schreef op zondag 17 juni 2018 @ 18:59:
Prijzen zijn duur inderdaad, echter vond ik een leuke concept, je hebt ook meer opties zoals de accu van je telefoon maar tot 80% laden en dat die dan de powerbank eerst leeg trekt. Dit zorgt dat je telefoon accu niet zo snel beschadigd raakt. (Je wilt niet dat je accu te vaak en lang op 100% blijft).

En het comfort niveau is niet vergelijkbaar.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 23:14
Omdat de telefoons die Moto Mods ondersteunen geen groot succes waren.
Laat staan dat de mensen die zo'n toestel bezitten, altijd behoefte hebben aan de Moto Mods.

Hierdoor ontstond er weinig tot geen vraag naar de mods, konden de modules niet in massaproductie en liggen de prijzen hoog, waardoor er nog minder vraag ontstaat. Laat staan dat winkeliers er ruimte voor hebben...

Ter vergelijking: voor een Galaxy S zijn er talloze (ook originele) battery packs te vinden die werken middels QI. Ook voor iPhones is er ruim voldoende aanbod, ookal heeft Apple het zelf nooit aangeboden.

Ik zou je een powerbank adviseren :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 11:37
Hoi!

Ben tegen hetzelfde probleem aangelopen, na een z2 play gekocht te hebben. Ik heb de accu via marktplaats bemachtigd, werk lekkerder dan een powerbank. Geen kabeltjes, lekker geïntegreerd..
Op Amazon zijn ze ook te koppelen, moet je er alleen iets langer op wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 23:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Albert16 aangezien dit over accessoires gaat, schopje van AND naar WAO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert16
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-10 23:11
rens-br schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:58:
[mbr]@Albert16 aangezien dit over accessoires gaat, schopje van AND naar WAO.[/]
Excuses, even vergeten dat daar een apart subforum voor is.
Pagina: 1