Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Is deze game pc goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Is de Sharkoon TG5 een goede game pc voor het spelen van Fortnite op hoge kwaliteit?

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Serieus? Een vraag van 1 regel? Waarom heb je dit deel van het beleid niet gevolgd? Waarom ben je niet eerst zelf op onderzoek uitgegaan?
Ik stel voor dat je je topic snel aanvult, anders is de kans erg groot dat mijn collega hier een slotje op zet.
2. Beantwoord de vragen
Maak een discussietopic aan. Antwoord in je openingspost op (zoveel mogelijk van) de volgende vragen. Deze vragen komen al automatisch in beeld als je een topic opent en dien je te beantwoorden om een zo duidelijk mogelijk beeld te krijgen van wat je wil. Laat deze staan. Verwijderen leidt tot sluiting van je topic.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Ga je overklokken?
Wat verwacht je van ons?

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 17-06-2018 13:14 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:35
Als je er goed delen in stopt wel.
Je realiseert je wel dat dit alleen ene behuizing is?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat is er niet duidelijk aan br00ky in "ik wil een goede pc waarop ik Fortnite kan spelen"? We verwachten hier dus een volledig topic en dus geen oneliner.

Verder wat hierboven al gezegd is, je noemt hier alleen een behuizing. Zonder de andere onderdelen kan je daar niets mee.

Ga er rustig voor zitten, open een nieuw volledig topic en bedenk welke onderdelen je allemaal nodig hebt.

Kom je er niet uit, stuur mij dan een privébericht zodat ik je op weg kan helpen.

[ Voor 9% gewijzigd door br00ky op 17-06-2018 13:34 ]

Dit topic is gesloten.