Mijn vraag is of een van jullie een website weet waar ik klanten mij kunnen vragen of ik een logo voor hun zou kunnen maken. ik heb de website ontwerpen voor geld al geprobeerd maar daar is de kans dat jouw logo wordt gekocht heel klein. Ik zou dus graag een website willen waar klanten mij kunnen vragen om een logo.
Vraag
Alle reacties
https://www.fiverr.com/Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:38:
Mijn vraag is of een van jullie een website weet waar ik klanten mij kunnen vragen of ik een logo voor hun zou kunnen maken. ik heb de website ontwerpen voor geld al geprobeerd maar daar is de kans dat jouw logo wordt gekocht heel klein. Ik zou dus graag een website willen waar klanten mij kunnen vragen om een logo.
Is een voorbeeld ervan en wordt erg veel gebruikt. Daarnaast zijn er echt een legio aan sites die het mogelijk maken om als freenlancer je diensten aan te bieden. De zoektermen freelance + logo geven echt een hoop mogelijkheden. Enkele voorbeelden:
www.designcrowd.nl
www.freelancer.com/Logo-Design
edit: zo te zien was iemand mij al voor.
[ Voor 10% gewijzigd door Panini op 17-06-2018 12:50 ]
mmm,
ik had al een deja vu gevoel bij dit topic

ora et labora
^^ als dit al niet genoeg hints zijn weet ik het ook niet meer. Laatste waarschuwing, ophouden nu.mrc4nl schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:50:
mmm,
[afbeelding]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.