Mijn zwager is nu in Amerika en kan voor mij een macbook pro meenemen waardoor het recente 15" model met 512 MB op €2.348,07 uitkomt en de 13" 16gb geheugen 256gb ssd op €1.979,74 uitkomt. Ik ben mij geheel op de hoogte van de risico's uit de VS maar die neem ik graag (hij neemt de laptop meteen in gebruik en gooit de doos uiteraard weg, ik zal alleen nog een NL kabel moeten kopen).
Wat raden jullie mij aan?
en is het onverstandig om nu het recente model te kopen die al een jaar geen updates heeft gehad?
Mvg Hanno
Wat ga je met je laptop doen?
[i]Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? iMovie en Final Cut Pro voor HD en 4K videobewerking van mijn drone en gopro opnames.
Wat is je budget?
2500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, om overal ter plekke te kunnen editen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben van plan om een Macbook pro te kopen vanwege de mooie uitstraling en vanwege de charme van final cut pro
Wat raden jullie mij aan?
en is het onverstandig om nu het recente model te kopen die al een jaar geen updates heeft gehad?
Mvg Hanno
Wat ga je met je laptop doen?
[i]Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? iMovie en Final Cut Pro voor HD en 4K videobewerking van mijn drone en gopro opnames.
Wat is je budget?
2500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, om overal ter plekke te kunnen editen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben van plan om een Macbook pro te kopen vanwege de mooie uitstraling en vanwege de charme van final cut pro
[ Voor 25% gewijzigd door hhanno op 17-06-2018 11:30 ]