FBTO onbereikbaar, Duitse bloktekst??

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voorhoek
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-06-2018
Tsja, je krijgt een brief van de FBTO waarin wordt gemeld dat een verzekering van je is opgezegd (wat niet juist is), je wilt een en ander checken op Mijn FBTO, doch....
Onbereikbaar, maar met een argwaanwekkende Duitse tekst. Was ist los??? Ook de 'gewone' website van de FBTO laat hetzelfde vreemde scherm zien. Niet doorgeklikt, want een vreemd vermoeden maakt zich meester . Is dit zuivere koffie? Heb het naar de FBTO gemaild, ben benieuwd of ze een weekenddienst hebben. We zullen zien.... (En nee, het ligt niet aan mijn eigen netwerk, aan mijn eigen beveiligde pc, mijn eiegn virsuscanners enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Onderhoud
Je kunt op dit moment niet op de website door onderhoud. We verwachten dat je na 8.30 uur weer gewoon bij ons terecht kunt. Sorry dat je nu niet online kunt doen wat je wilt. Misschien kunnen we je aan de telefoon wel verder helpen. Heb je vragen, aanpassingen of wil je een verzekering afsluiten? Bel ons even op (058) 234 56 78. Je bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 21:00. En op zaterdag van 09:00 tot 16:30 uur.
Nu net mobiel gecheckt.

/edit: domme opmerking maar op het telefoonnnummer kan je, mits ze zin hebben, ook op de schade afdeling terecht 24/7 voor je verzekeringen? Tenzij het een verzekering is zonder dekking (zoals een levensverzekering want je post nu nog dus hoeft er niet te worden uitgekeerd).

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2018 23:33 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Site momenteel offline voor "onderhoud".
Hmmm, hier klopt overduidelijk iets niet.

@voorhoek Toevallig een screenshot geschoten van de tekst?

[ Voor 27% gewijzigd door LocK_Out op 16-06-2018 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als je vorige topic gesloten wordt is het niet de bedoeling dat je doodleuk weer eenzelfde topic opent.
Site FBTO onbereikbaar

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.