Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe 19" inch te kopen. Uit te voorgaande berichten begrijp ik dat ik vooral naar Sony, CTX, Philips en LG moet kijken. Ik kan wel stad en land afreizen om alle modellen te bekijken maar welke zijn een beetje interessant om te bekijken en weet iemand een winkel rond Amsterdam waar ik ze kan bekijken?
Neem er in ieder geval 1 met een vlakke beeldbuis.
Die zien er veel beter uit.
IIYAMA heeft een mooie..
Die zien er veel beter uit.
IIYAMA heeft een mooie..
Inderdaad, een vlakke beeldbuis is zeker aan te raden! Tenminste, als je van jezelf weet dat je je niet enorm gaat irriteren aan de twee 'lijntjes' die door je monitor lopen.
Verder kan ik zeggen dat ik zelf de ViewSonic PF790 (ook 19") heb en ik ben er tot nu toe errug tevreden mee. Ik denk dat ViewSonic zeker bij de groten zoals Sony en Eizo hoort.
Verder kan ik zeggen dat ik zelf de ViewSonic PF790 (ook 19") heb en ik ben er tot nu toe errug tevreden mee. Ik denk dat ViewSonic zeker bij de groten zoals Sony en Eizo hoort.
Ik heb vorige week een 17" Samsung 700IFT gekocht, ook vlak maar zonder 2 lijnen door beeld.
Er is ook een 19" van, de 900IFT, kost iets van f 1350,- bij www.norrod.nl
suc6
Er is ook een 19" van, de 900IFT, kost iets van f 1350,- bij www.norrod.nl
suc6
Verwijderd
doe jezelf een lol en kijk ook eens naar de FE950 van NEC.
http://www.necblx.nl/produkten/monitor/fe950_nl.html
Niet van plaatjes af beslissen maar gewoon in het echt gaan zien...
http://www.necblx.nl/produkten/monitor/fe950_nl.html
Niet van plaatjes af beslissen maar gewoon in het echt gaan zien...
Verwijderd
Wanneer komt die LG 19" Flatron op de markt?
Ik dacht in mei maar weet dit niet zeker, wie weet dit wel? Ik wil deze namelijk wel hebben.
Ik dacht in mei maar weet dit niet zeker, wie weet dit wel? Ik wil deze namelijk wel hebben.
Verwijderd
Laatste bericht van de NL-se distributeur was eind deze maand, anders begin juni. Pin me er alleen niet op vast, hij is al zo'n 10 keer met een maand vooruitgeschoven...
Pagina: 1