Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een nieuwe PC. Ik ga de uitdaging aan om deze voor het eerst zelf samen te stellen. Ik ben me er de laatste tijd erg in aan het verdiepen. Ik heb de volgende build samengesteld en ben benieuwd of dit wat is. Ik speel vooral basic games. Denk aan PUBG, Fortnite, league, battlefield etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil basic games spelen op dit systeem. Denk aan PUBG, Fortnite, Lol, battlefield, GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een harde eis van 900 euro. Dit is inclusief verzendkosten. Ik druk hem het liefst naar 800 euro. Ik ga hem zelf assembleren, hier hoeven dus geen kosten voor gerekend te worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al
Ik wil niks uit mijn oude PC meenemen!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het systeem gewoon basic houden aangezien deze voor redelijk simpele games word gebruikt. Ik wil alleen graag een SSD en een HDD. De SSD is dan alleen voor mijn OS.
Dit is een lijst die ik zelf heb gemaakt!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ben wel trouw aan Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet teveel lawaai zou fijn zijn, maar heb hier geen eisen aan. Ik wil wel graag een doorzichtige kast aan een kant en ledjes
Ga je overklokken?
Nee, dit is niet het plan
Wat verwacht je van ons?
Zoals hierboven staat heb ik al een beetje rondgekeken en een build samengesteld. Ben vooral benieuwd of deze compententen goed samenwerken en ik voor dit geld her maximale bereik.
Ik hoor graag wat jullie van deze build vinden en eventuele veranderingen
Ik ben opzoek naar een nieuwe PC. Ik ga de uitdaging aan om deze voor het eerst zelf samen te stellen. Ik ben me er de laatste tijd erg in aan het verdiepen. Ik heb de volgende build samengesteld en ben benieuwd of dit wat is. Ik speel vooral basic games. Denk aan PUBG, Fortnite, league, battlefield etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil basic games spelen op dit systeem. Denk aan PUBG, Fortnite, Lol, battlefield, GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een harde eis van 900 euro. Dit is inclusief verzendkosten. Ik druk hem het liefst naar 800 euro. Ik ga hem zelf assembleren, hier hoeven dus geen kosten voor gerekend te worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al
Ik wil niks uit mijn oude PC meenemen!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het systeem gewoon basic houden aangezien deze voor redelijk simpele games word gebruikt. Ik wil alleen graag een SSD en een HDD. De SSD is dan alleen voor mijn OS.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 173,85 | € 173,85 |
| 1 | MSI Z370-A PRO | € 101,26 | € 101,26 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 203,36 | € 203,36 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 40,65 | € 40,65 |
| 1 | Cooler Master CM 590 III | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 175,50 | € 175,50 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 67,- | € 67,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 870,57 | |
Dit is een lijst die ik zelf heb gemaakt!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ben wel trouw aan Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet teveel lawaai zou fijn zijn, maar heb hier geen eisen aan. Ik wil wel graag een doorzichtige kast aan een kant en ledjes
Ga je overklokken?
Nee, dit is niet het plan
Wat verwacht je van ons?
Zoals hierboven staat heb ik al een beetje rondgekeken en een build samengesteld. Ben vooral benieuwd of deze compententen goed samenwerken en ik voor dit geld her maximale bereik.
Ik hoor graag wat jullie van deze build vinden en eventuele veranderingen
[ Voor 110% gewijzigd door Casperski op 16-06-2018 20:26 ]