Raspberry Pi 3B+:
No LSB modules are available.
Distributor ID: Raspbian
Description : Raspbian GNU/Linux 9.4 (stretch)
Release : 9.4
Codename : stretch
Node versie : v10.4.1
NPM versie : 6.1.0
Domoitcz:
Version : 3.9639
Build Hash : 786b9638
Compile Date : 2018-06-14 16:44:52
dzVents Version : 2.4.6
Python Version : 3.5.3 (default, Jan 19 2017, 14:11:04) [GCC 6.3.0 20170124]
MiLights in Domoticz geïmplementeerd (4 zones)
Logitech Harmony Hub in Domoticz geïmplementeerd (5 activiteiten)
Lichten in kamer "Lights" geplaatst
Hub in kamer "Mediacentre" geplaatst
Op het tabblad Schakelaars staan de activiteiten van de Hub in kamer "Mediacentre". Echter de lichten staan niet in kamer "Lights". Hoe kan dit? Kamer "Allemaal" blijft ook leeg maar dat kan zijn omdat er maar 1 kamer gevuld blijkt te zijn.
Als ik een virtuele schakelaar aanmaak opvoer in een kamer, wordt deze wel zichtbaar. Als ik echter deze wil "Aanpassen" (ander icoon of script toevoegen) dan kan ik niet opslaan. Een timer opvoeren in "Timers" lukt wel gewoon.
Vreemd is ook dat als ik een custom icon wil uploaden dat de uploadknop ook niet werkt.
Ik ben al een poosje aan het rotzooien en heb deze issues ook op het Domoticz forum kenbaar gemaakt maar daar lijkt niemand te kunnen helpen of verse ideeën te hebben.
Nu maar eens op Tweakers dan. Lekker Nederlands en ik heb de ervaring hier dat er erg slimme mensen zitten.
Kan iemand eens meedenken wat hier loos is? Ik wilde eerst nog Jessie installeren maar kreeg dat niet snel voor elkaar (rainbow bootscreen) en heb het opgegeven omdat ik vind dat de laatste Stretch versie dit zeker moet kunnen. Alles lijkt verder namelijk prima te werken.
Dit is al de 3e versie installatie die ik gedaan heb. Vanzelfsprekend heb ik alle cache opgeschoond, app-cache opgeruimd, meerdere (nieuwe) browers gebruikt. Huidige is Chrome.
Verder gebruik ik teamviewer host voor gebruik zonder randapparatuur.
Ik ben erg benieuwd of jullie raad weten mensen! Alvast bedankt!
No LSB modules are available.
Distributor ID: Raspbian
Description : Raspbian GNU/Linux 9.4 (stretch)
Release : 9.4
Codename : stretch
Node versie : v10.4.1
NPM versie : 6.1.0
Domoitcz:
Version : 3.9639
Build Hash : 786b9638
Compile Date : 2018-06-14 16:44:52
dzVents Version : 2.4.6
Python Version : 3.5.3 (default, Jan 19 2017, 14:11:04) [GCC 6.3.0 20170124]
MiLights in Domoticz geïmplementeerd (4 zones)
Logitech Harmony Hub in Domoticz geïmplementeerd (5 activiteiten)
Lichten in kamer "Lights" geplaatst
Hub in kamer "Mediacentre" geplaatst
Op het tabblad Schakelaars staan de activiteiten van de Hub in kamer "Mediacentre". Echter de lichten staan niet in kamer "Lights". Hoe kan dit? Kamer "Allemaal" blijft ook leeg maar dat kan zijn omdat er maar 1 kamer gevuld blijkt te zijn.
Als ik een virtuele schakelaar aanmaak opvoer in een kamer, wordt deze wel zichtbaar. Als ik echter deze wil "Aanpassen" (ander icoon of script toevoegen) dan kan ik niet opslaan. Een timer opvoeren in "Timers" lukt wel gewoon.
Vreemd is ook dat als ik een custom icon wil uploaden dat de uploadknop ook niet werkt.
Ik ben al een poosje aan het rotzooien en heb deze issues ook op het Domoticz forum kenbaar gemaakt maar daar lijkt niemand te kunnen helpen of verse ideeën te hebben.
Nu maar eens op Tweakers dan. Lekker Nederlands en ik heb de ervaring hier dat er erg slimme mensen zitten.
Kan iemand eens meedenken wat hier loos is? Ik wilde eerst nog Jessie installeren maar kreeg dat niet snel voor elkaar (rainbow bootscreen) en heb het opgegeven omdat ik vind dat de laatste Stretch versie dit zeker moet kunnen. Alles lijkt verder namelijk prima te werken.
Dit is al de 3e versie installatie die ik gedaan heb. Vanzelfsprekend heb ik alle cache opgeschoond, app-cache opgeruimd, meerdere (nieuwe) browers gebruikt. Huidige is Chrome.
Verder gebruik ik teamviewer host voor gebruik zonder randapparatuur.
Ik ben erg benieuwd of jullie raad weten mensen! Alvast bedankt!
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)