Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb een Nokia 5 gekocht en nu wil ik daar MP3's opzetten die op mijn PC staan. Als ik de Nokia met de USB kabel aansluit op mijn PC herkent mijn PC de Nokia 5 als een CDROM station. Mijn PC draait op Windows XP.

Groeten,

Jeroen

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
Als het goed is kan je een USB modus op je smartphone selecteren, speel daarmee en kijk of een andere modus wel werkt.

Overigens, nu nog Windows XP gebruiken is sowieso vragen om problemen........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Even los van je probleem. Is deze PC je main 'PC' en hangt deze nog aan het internet? Windows XP ontvangt namelijk sinds 8 april 2014 geen updates meer, waardoor er nu enorm veel beveiligingslekken in zitten.

Als je die PC inderdaad nog actief gebruikt, kan ik echt aanraden om te investeren in een nieuwe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Op een Windows XP pc (zeker als ie aan het internet hangt), moet je niet eens meer een USB device willen hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16:34

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

dat vraagt om problemen maar waarom draai je nog windows XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt een telefoon uit 2017. Je versie van Windows komt uit 2001 en is zoals gezegd al sinds 2014 niet meer van updates voorzien. De kans dat je de juiste drivers aanwezig hebt om die telefoon naar behoren te kunnen gebruiken is ongeveer nul.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

XP ondersteunt volgens mij geen MTP, zoals @NMe al zegt ga je daar geen drivers voor vinden. Tijd om eens je pc of tenminste je OS te upgraden? :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:56
@Verwijderd Wat iedereen al aangeeft, het gaat gewoon nooit werken op een Microsoft os van 2001.. Misschien tijd om te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zo'n CD-ROM is meestal een kleine partitie op de telefoon waarvan je software (drivers etc) kunt installeren. Maar de mismatch tussen telefoonleeftijd en OS-leeftijd zal een probleem kunnen zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

*knip*. Hoewel goed bedoeld, wordt dit gezien als wannabe mod gedrag, gelieve dit voortaan achterwege te laten.

[ Voor 80% gewijzigd door rens-br op 25-06-2018 10:48 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1