Maakt die lage UPC koers wat uit...

Pagina: 1
Acties:

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 10:54
Ik heb namenlijk een keer gehoord dat UPC maar een heel klein deel van het kapitaal openbaar op de beurs heeft zitten (<10%) en dat er dan nog een paar heeele grote onderhandse geldschieters zijn....

Kan iemand hier dat bevestigen?

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Dat kan ik niet bevestigen, maar een lage koers op de beurs is alleen lastig voor een bedrijf als het aandelen emissies wil doen (mag UPC trouwens toch niet bij deze koers, daar moet hun koers ~7.5 à 8 voor zijn, 't is vast getal maar weet ik niet uit mijn hoofd).

Een lage beurskoers zegt iets over het (gebrek aan) vertrouwen van beleggers, maar heeft geen directe invloed op het bedrijfsresultaat. Hoewel een lage beurskoers je vaak overname gevoelig maakt, is dat bij UPC niet het geval, omdat het bedrijf relatief veel schulden heeft.

Verwijderd

Nee, maar een daling van 3 á 4 euro naar 0,92 op z'n laagst gisteren en vandaag schommelend rond de 1,05 kan weinig goeds voorspellen natuurlijk.. Komt ook doordat de NASDAQ UPC drijgt te verwijderen van die beurs. Kijk anders ff op www.fd.nl(wel lekker aan verdiend trouwens :9)

Verwijderd

Net ff op www.aex.nl gekeken, beurskoers voorjaar 2000 op een gegevens moment tegen de 80 euro, nu nog geen 1 euro.

Als je er toen in gestapt bent, ben je zwaar de ***.

Ik had wel gedacht dat je het jaarverslag zou kunnen vinden op upc.com/.nl
Maar niets te vinden daar....

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 16:16
Op dinsdag 17 juli 2001 11:50 schreef Ransweijck het volgende:

Als je er toen in gestapt bent, ben je zwaar de ***.
Die mensen hebben allang de boel verkocht. Anders ben je pas echt dom bezig. Op tijd verlies nemen is ook een deugd. :)

No production networks were harmed during this posting