Het lukt me niet om het op te lossen:
Mijn materiaal
Denon receiver avr 1911
Lg 55c8 pla
Nvidia shield
HDMI kabel: Dunne HDMI kabel - perfect voor 4K - 2,5 m ( ru connect) kan 60 hz aan
Horizon box Ziggo
Voorheen had ik een Panasonic plasma ( 42 gt 60) en gebruikte ik HDMI cable high speed, nergens een probleem, gewoon geluid....
Hoe heb ik het aangesloten:
Ziggo - 1.4 HDMI high speed cable op receiver denon avr 1911 -> poort sat/cabl
Receiver --> tv --> HDMI --> 4k 60 Hz ( ru connected cable) op arc poort en verbonden met arc tv
( settings tv staan op ARC en automatisch)
Shield --> HDMI --> 4k 60 Hz ( ru connected cable) op HDMI 1 van de lg 55c8
Echter ik krijg geen geluid vanuit de lg ap netflix of de shield ap netflix ( settings op tv arc..auto..)
Het vreemde is:
ik selecteer een serie of film ( start hem niet, zeg maar voorstuk) en ik heb gewoon dolby + geluid.
Ik start de film/ serie....alles valt weg
Controle YouTube: dolby 5.1 op elk kanaal...geen probleem
Nou het rare: ik heb geen geluid via de tv app van de lg 55c8/ nviadia shield ------> echter als ik netflix via kanaal150 Ziggo opstart ---> gewoon dolby + geluid
Het probleem zit alleen bij netflix, als ik via de shield ( en externe HD) bijvb een 4k film aanzet...nergens een probleem
wat heb ik gedaan:
gebeld met denon, instellingen kloppen op de receiver ( verwezen me door naar netflix)
gebeld met netflix, instellingen kloppen
gebeld met ( woensdag) lg..doorgezet met helpdesk..wacht op antwoord
4k HDMI kabel gebruikt
gezocht in dit forum.....asv forum
YouTube afgezocht ( instellingen)
Zoeken..diverse post maar nergens een oplossing...
waar ligt het probleem ?
Mijn materiaal
Denon receiver avr 1911
Lg 55c8 pla
Nvidia shield
HDMI kabel: Dunne HDMI kabel - perfect voor 4K - 2,5 m ( ru connect) kan 60 hz aan
Horizon box Ziggo
Voorheen had ik een Panasonic plasma ( 42 gt 60) en gebruikte ik HDMI cable high speed, nergens een probleem, gewoon geluid....
Hoe heb ik het aangesloten:
Ziggo - 1.4 HDMI high speed cable op receiver denon avr 1911 -> poort sat/cabl
Receiver --> tv --> HDMI --> 4k 60 Hz ( ru connected cable) op arc poort en verbonden met arc tv
( settings tv staan op ARC en automatisch)
Shield --> HDMI --> 4k 60 Hz ( ru connected cable) op HDMI 1 van de lg 55c8
Echter ik krijg geen geluid vanuit de lg ap netflix of de shield ap netflix ( settings op tv arc..auto..)
Het vreemde is:
ik selecteer een serie of film ( start hem niet, zeg maar voorstuk) en ik heb gewoon dolby + geluid.
Ik start de film/ serie....alles valt weg
Controle YouTube: dolby 5.1 op elk kanaal...geen probleem
Nou het rare: ik heb geen geluid via de tv app van de lg 55c8/ nviadia shield ------> echter als ik netflix via kanaal150 Ziggo opstart ---> gewoon dolby + geluid
Het probleem zit alleen bij netflix, als ik via de shield ( en externe HD) bijvb een 4k film aanzet...nergens een probleem
wat heb ik gedaan:
gebeld met denon, instellingen kloppen op de receiver ( verwezen me door naar netflix)
gebeld met netflix, instellingen kloppen
gebeld met ( woensdag) lg..doorgezet met helpdesk..wacht op antwoord
4k HDMI kabel gebruikt
gezocht in dit forum.....asv forum
YouTube afgezocht ( instellingen)
Zoeken..diverse post maar nergens een oplossing...
waar ligt het probleem ?