Aankoop TV - budget +/-1000euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:02
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
TV

Wat is je budget?
+/-1000euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het is mijn eerste persoonlijke tv. Aangezien ik geen interesse heb in de standaard tv kanalen zal ik de televisie enkel gebruiken om:
1) Netflix
2) Gedownloade bestanden af te spelen.
3) Streamen vanaf mijn laptop

Aangezien dit het hoofdgebruik zal zijn voor de televisie is het dan ook logischer gewijs dat de televisie dit op een comfortabele wijze moet kunnen afspelen (geen geklooi kort gezegd).

Verder is het de bedoeling dat er een soundbarr komt aan te liggen.

Ook moet het product uhd / 4k bezitten. Eigenlijk een alles erop en eraan model.

De bedoeling is ook om de tv aan een wand te bevestigen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn eerste keuze ging uit naar een OLED televisie. De LG C7 schoot al snel in het oog. Echter is mijn enthousiasme al snel gedaald als ik het topic hier op tweakers doorlas, en toch vele malen het 'inbranden 'verhaal zag langskomen. Ik ben nu eenmaal iemand die geen geklooi wil bij een product die toch wel een serieuze financiele hap is. Daarom valt de OLED keuze dus af.

Min zoektoch daarom verder gezet... Vele reviews later kwam ik op volgende producten uit;
xe9005 999euro
xf9005 1498 euro
xe9305 1199euro

Eerst ging mijn keuze vooral uit naar xe9005, omdat deze perfect binnen het budget valt. Echter merk ik sinds vandaag dat de xe9305 een serieuze prijsdaling heeft gehad. Daarom ben ik wel bereid om iets over mijn budget te gaan. Ook wijzen vele reviews dat de tv toch een stuk beter is dan xe9005.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat vinden jullie van mijn keuze? Zijn er nog modellen dat jullie adviseren mee te nemen in mijn keuze?
Zijn de producten die ik momenteel op het oog heb, aan te raden voor mijn doelgebruik?

Ter info, binnenkort ga ik ook een langs in een sony experince center