In mijn zoektocht naar een fijne laptop komt ik uit op een Apple MacBook Air 13,3" (2017) MQD32N/A of HP Envy 13-ad112nd, maar ik kom er niet uit welke het moet worden (of dat er nog een beter alternatief is) . Ik ben altijd Windows gewend, maar heb wel een iPad en iPhone en niet per se voorkeur. Het lijkt me dat ik eenvoudig kan wennen aan Apple, of valt dat tegen?
Reden voor de zoektocht is dat ik altijd een werklaptop had die ik incidenteel privé gebruikte maar verwacht nu dagelijks een eigen laptop thuis te gaan gebruiken. Ik game niet en doe niet aan professionele foto- of filmbewerking (hooguit fotosoftware van de Hema
), maar wil wel een laptop met een goede ‘handelingssnelheid’, ook als ik veel verschillende programma’s of tabjes open heb staan. Ik ben nl nogal ongeduldig en heb eerder wel eens een laptop gehad waarbij alles (van opstarten van systeem tot laden programma’s of webpagina’s) eindeloos duurde. Graag wil ik een klein en licht exemplaar, zodat ik er makkelijk mee op de bank zit of door het huis loop.
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral tekstverwerken, excel (of soortgelijk), internetten, films kijken, etc. Het liefst 30 dingen tegelijk
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet dagelijks in de trein oid, maar wel regelmatig in het vliegtuig en ik zal m veel op de bank en in bed gebruiken, liefst zonder lader.
Reden voor de zoektocht is dat ik altijd een werklaptop had die ik incidenteel privé gebruikte maar verwacht nu dagelijks een eigen laptop thuis te gaan gebruiken. Ik game niet en doe niet aan professionele foto- of filmbewerking (hooguit fotosoftware van de Hema
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral tekstverwerken, excel (of soortgelijk), internetten, films kijken, etc. Het liefst 30 dingen tegelijk
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet dagelijks in de trein oid, maar wel regelmatig in het vliegtuig en ik zal m veel op de bank en in bed gebruiken, liefst zonder lader.