Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikthor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-04-2022
Een vriend van mij heeft gisteren een nieuwe Acer Nitro 5 AN515-51-5048 gekocht en die kwam vandaag binnen. Alleen heeft hij gelijk al problemen met opstarten. Hij had de laptop aangesloten en toen hij op de aan/uit knop drukte kwam er heel kort wat licht van de toetsen af, vervolgens ging dat licht uit en gebeurde er niets. Hij heeft de laptop toen een tijdje aan de stroom gelaten en het nog eens geprobeerd, maar geen succes.

Daarna heeft hij de batterij nog gereset (met een paperclip in een gaatje een paar seconden op een knopje drukken) en nogmaals geprobeerd om de laptop op te starten. Ook dit had geen effect. Zijn er nog andere oplossingen die we kunnen proberen om de laptop werkende te krijgen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat noemen we DOA; contact zoeken met de leverancier en dit zsm later oplossen middels een andere laptop te laten leveren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Inderdaad, jammer dat hij niet werkt maar niet zelf gaan klussen voor je per ongeluk de garantie om zeep helpt. Even doorbijten dat je de laptop kwijt bent, maar wel de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikthor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-04-2022
Ahh, daar was ik helaas al bang voor. Dan gaan we even contact opnemen met de leverancier.
Bedankt voor de reactie!