Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• H.Stend
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 17-06-2018
Mijn vraag is, hoe kan ik het navigatie geluid van m'n GSM ook via m'n autoradio horen.
Handsfree bellen gaat via Bluetooth en werkt goed.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S5 telefoon
Pioneer DEH-7300BT autoradio met geïntegreerde Parrot.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Tijdens telefoongesprek hoor ik wel de navigatie er doorheen.
Handleidingen geven geen oplossing.
:?

Alle reacties

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 16:10

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

MIsschien dat je hier wat aan hebt?
Als u de navigatieaanwijzingen via de luidsprekers van uw auto wilt horen, schakelt u Stem afspelen via Bluetooth in.
Meer is te vinden via; https://support.google.co...=GENIE.Platform%3DAndroid

• True
  • Registratie: april 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Wellicht handig te vermelden wat voor navigatie je gebruikt.

Ik denk dat het komt omdat de navigatie media geluid is en je via bluetooth alleen calls e.d. doorstuurt, navigatie komt tijdens de gesprekken door als telefoongeluid en gaat daarom mee, even kijken bij je telefooninstellingen onder je bluetooth verbinding met je radio of je daar ook andere opties kan aanzetten.

Steam Profile

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:45

DarkUnreal

Postmaster General

Als ik Waze of Maps gebruik, en de auto radio op bluethooh heb staan, gaat al het geluid van de telefoon over de radio. Wist niet dat het op een andere manier mogelijk was :p.

Zijn er nog opties aanwezig in de navigatie software betreft audio?

Hier worden wel een aantal apps aangehaald, wellicht dat een van die wat instel mogelijkheden bieden?

[Voor 14% gewijzigd door DarkUnreal op 15-06-2018 16:17]

iRacing Profiel

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True