gesproken notities exporteren van iPhone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpampoentje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-07-2018
Mijn vraag:
ik heb/had aardig wat gesproken notities op mijn iPhone 4s, wegens ruimte gebrek wilde ik ze delen met macbook en iPad maar ergens is het mis gegaan. ik zie ze niet meer op mijn telefoon, heb daarop niet meer ruimte gekregen. maar ze zijn ook niet meer te vinden op iCloud of iTunes
waar zijn ze gebleven, ben ik ze kwijt of staan ze ergens verborgen. waarom moet apple dit soort dingen zo geheimzinnig maken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 8 op iPhone,
laatste iOS op macbook 13 (geen idee hoe ik dat tevoorschijn tover, update alles gewoon)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
met iTunes bij muziek aanvinken dat gesproken notities ook mee moeten, maar na synchroniseren zijn ze van telefoon af en kan ik ze niet vinden in iTunes of op iCloud.

goed toch maar een lijntje naar Apple gegooid, via de chat: daar kwam niks uit, snapte het probleem niet. toen maar gebeld: maak telefoon leeg en zet reservekopie terug...
nou reservekopie ging niet zomaar terug, moest inderdaad mobiel herstellen. En zowaar zelfs in de reservekopie heb ik geen bestanden meer in de dictafoon app. Wat een enorme domper, waardevolle data weg. waarom bieden ze dit aan als je het niet kunt bewaren op een andere plek? alleen via iTunes maar volgens de aardige gast aan de apple hulp lijn: dat werkt alleen van computer naar mobiel...tja daar sta je dan met piep met peren apparatuur. wat een knulligheid.

ik sta open voor suggesties, ga nu mijn verdriet, wat zeg ik frustratie, botvieren op alles wat voor handen is... 8)7 :( :( :( :( :( :( :( :( :(

ps de site van iculture adviseert via iTunes te werken. niet dus

[ Voor 35% gewijzigd door pimpampoentje op 15-06-2018 18:01 . Reden: extra pogingen ondernomen het zelf op te lossen ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Mijn vraag:
ik heb/had aardig wat gesproken notities op mijn iPhone 4s, wegens ruimte gebrek wilde ik ze delen met macbook en iPad maar ergens is het mis gegaan. ik zie ze niet meer op mijn telefoon, heb daarop niet meer ruimte gekregen. maar ze zijn ook niet meer te vinden op iCloud of iTunes
waar zijn ze gebleven, ben ik ze kwijt of staan ze ergens verborgen. waarom moet apple dit soort dingen zo geheimzinnig maken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 8 op iPhone,
laatste iOS !DIT IS MAC OS !op macbook 13 (geen idee hoe ik dat tevoorschijn tover, update alles gewoon)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
met iTunes bij muziek aanvinken dat gesproken notities ook mee moeten, maar na synchroniseren zijn ze van telefoon af en kan ik ze niet vinden in iTunes of op iCloud. KAN HET ZIJN DAT JE HET EERST AAN HAD STAAN MAAR DAT JE HET PER ONGELUK UIT HEBT GEZET?

goed toch maar een lijntje naar Apple gegooid, via de chat: daar kwam niks uit, snapte het probleem niet. toen maar gebeld: maak telefoon leeg en zet reservekopie terug... LOGISCH IK SNAP HET PROBLEEM OOK VAAG APPLE PRODUCTEN WERKEN GEWOON, ALS ER IETS MIS IS HEB JE !MEESTAL! ZELF GEDAAN>
nou reservekopie ging niet zomaar terug, moest inderdaad mobiel herstellen. En zowaar zelfs in de reservekopie heb ik geen bestanden meer in de dictafoon app. Wat een enorme domper, waardevolle data weg. waarom bieden ze dit aan als je het niet kunt bewaren op een andere plek? DAT KAN WEL, JIJ HEBT GEWOON EEN FOUT GEMAAAKT. alleen via iTunes maar volgens de aardige gast aan de apple hulp lijn: dat werkt alleen van computer naar mobiel...tja daar sta je dan met piep met peren apparatuur. wat een knulligheid. KLOPT NIET, IK HEB HEEL VEEL VOICE MEMOS VAN MIJN 4s NAAR MIJN PC GEKREGEN, OOK NAAR MIJN MACBOOK PRO

ik sta open voor suggesties, ga nu mijn verdriet, wat zeg ik frustratie, botvieren op alles wat voor handen is... 8)7 :( :( :( :( :( :( :( :( :(

ps de site van iculture adviseert via iTunes te werken. niet dus

all mijn antwoorden zijn in hoofdletters in jou tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 12:00
Op zich uitgebreide vraagstelling en duidelijke antwoorden. Maar voor de vragen geldt dat het echt lekkerder leest met goede interpunctie. Voor de antwoorden geldt dat het niet hoeft in caps. Je kunt gewoon quotes maken!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."