Welke gaming monitor is beter?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil een gaming monitor aanschaffen voor mijn PS4 en heb 2 monitoren gevonden. De goedkoopste lijkt beter maar ik heb er niet zoveel verstand van. Ik wil het puur spelen op de PS4 dus geen PC. Ik speel games zoals Rainbow Six Siege, Fortnite, COD, Fifa, Overwatch, GTA etc. En ik zou er ook netflix op kijken dus gewoon series films enzo.

Hier zijn de links. Alvast bedankt!!

https://www.mediamarkt.nl...zowie-rl2455-1476557.html

https://www.mediamarkt.nl...aoc-g2460vq6-1466290.html

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 18:33

skoozie

SCSI

https://tweakers.net/pricewatch/compare/572953;467505/

de AOC heeft een hogere refreshrate, beter dynamischcontrast is zuiniger en kost een stuk minder. dus tussen die twee zou ik voor de AOC gaan.

Je zou ook kunnen kijken naar een maatje groter (als je dat zou willen) met ongeveer het zelfde budget: categorie: Monitoren

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je dan niet beter gewoon voor een TV gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:05:
Kan je dan niet beter gewoon voor een TV gaan?
Niet echt omdat een tv veels te groot is voor schiet spellen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
skoozie schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:00:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/572953;467505/

de AOC heeft een hogere refreshrate, beter dynamischcontrast is zuiniger en kost een stuk minder. dus tussen die twee zou ik voor de AOC gaan.

Je zou ook kunnen kijken naar een maatje groter (als je dat zou willen) met ongeveer het zelfde budget: categorie: Monitoren
Dankjewellll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:21:
[...]

Niet echt omdat een tv veels te groot is voor schiet spellen online.
:? Dat zal ongetwijfeld een reden hebben dat je het zegt maar kan je het ook toelichten? Want als dat zo is, zou het wel heeel vreemd zijn dat meer mensen een TV hebben/kopen om op te gamen dan een monitor (voor consoles).

Geen idee hoever je van je monitor af gaat zitten maar als je verder dan "ongeveer" 1 meter zit, ga je jezelf ook tekort doen want dan zie je de "grens" tussen pixels niet meer en ga je dus ook eigenlijk detail verliezen met wie je ziet, hoe snel je iemand ziet en dus hoe snel je iemand kan uitschakelen in een spelletje.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:30:
[...]

:? Dat zal ongetwijfeld een reden hebben dat je het zegt maar kan je het ook toelichten? Want als dat zo is, zou het wel heeel vreemd zijn dat meer mensen een TV hebben/kopen om op te gamen dan een monitor (voor consoles).

Geen idee hoever je van je monitor af gaat zitten maar als je verder dan "ongeveer" 1 meter zit, ga je jezelf ook tekort doen want dan zie je de "grens" tussen pixels niet meer en ga je dus ook eigenlijk detail verliezen met wie je ziet, hoe snel je iemand ziet en dus hoe snel je iemand kan uitschakelen in een spelletje.
Nou ik zet m dan op mijn bureau dus afstand is wel goed. Maar een monitor van 27 inch is veel beter dan een huge tv van ik weet niet hoeveel. Met name voor ranked fps spellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:38:
[...]

Nou ik zet m dan op mijn bureau dus afstand is wel goed. Maar een monitor van 27 inch is veel beter dan een huge tv van ik weet niet hoeveel. Met name voor ranked fps spellen
Ongetwijfeld heb je gelijk; kan je dan uitleggen waarom Microsoft 144fps ondersteunt op de Xbox One X aangesloten op een "huge tv" terwijl jij nu "maar" een 75Hz monitor gaat kopen?

Met enige nuance; persoonlijk denk ik dat je "iets" hebt gehoord over het een of ander. Want als het allemaal zo duidelijk, zwart-wit en bekend is, waarom heb je dan onze hulp nodig om een monitor te kopen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Pagina: 1