Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Fedo
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 31-08-2019
Goedendag dames en heren, even kort voorstellen: Ik heet Frits, ben 56 jaar oud en ik woon in Utrecht.

Sinds een paar maanden heb ik voor het eerst een smartphone, een Xiaomi MI A1. Ik zal jullie niet vervelen met de andere problemen die ik met dat ding heb, nou ja, misschien later, maar nu wel met één probleem.

Ik wil een sms versturen naar iemand, via Ben, en er staat ook 'verzenden', maar na verloop van tijd wordt het 'bericht niet verzonden, tik op het scherm om het nog eens te proberen', altijd tevergeefs. Ontvangen lukt wel.

Voorheen had ik en simpel telefoontje die wel probleemloos sms-jes verstuurde, en alle respect voor de mogelijkheden die zo'n smartphone biedt, maar dit is toch wel zo'n beetje het láátste waar ik een probleem mee verwachtte.

Ik voeg nog even toe dat ik redelijk handig ben met 'gewone' computers, ik bouw ze zelf enzo, maar nu zit ik met de handen in mijn smarthaar.

Groet,

F.

Beste antwoord (via rens-br op 15-06-2018 18:39)

• ResuCigam
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
Mogelijk staat het nummer van SMS centrale (nog) niet goed ingevuld. Zie onder 'Stap 3' op deze pagina:
https://community.ben.nl/...en-met-sms-en-wat-nu-5626

We do what we must because we can.

Alle reacties

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 10:25

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Waarschijnlijk volkomen overbodige vraag, maar heb je toevallig beltegoed en is het op?

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• jaydenjarno
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 12:38
Ik zou even kijken of de SMS functie goed ingesteld is. Vaak kan je via de website van de aanbieder de gegevens "automatisch" in laten stellen. Als de verzendcentrale niet goed ingesteld staat krijg je deze meldingen.

succes

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online
Mogelijk staat het nummer van SMS centrale (nog) niet goed ingevuld. Zie onder 'Stap 3' op deze pagina:
https://community.ben.nl/...en-met-sms-en-wat-nu-5626

We do what we must because we can.

• Gismo1979
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 13:49
Waar heb je de telefoon gekocht? Zou er even met deze vraag (en eventuele andere vragen) binnen lopen. Ik geloof zeker dat ze je er graag mee willen helpen.
Het zal zeker een instelling voor smsen zijn zoals jaydenjarno en ResuCigam al aangeven.

I'm finally comfortable with who I am, but that doesn't mean that I'm perfect.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Fedo
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 31-08-2019
Allen vriendelijk bedankt voor de antwoorden. Ik ben naar 'community.ben.nl' gegaan, na de tip van ResuCigam, en heb toen alle vier codes ingevoerd die daar staan, en voila, de sms is verzonden! Nogmaals dank,

Groet,

F.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True