Kamermeerderheid in Nederland wil dna afnemen bij inverzeker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primuszoon
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 31-05-2023
Kamermeerderheid in Nederland wil dna afnemen bij inverzekeringstelling @Olaf

Ik zou graag de discussie willen starten waarom dit artikel op een site als tweakers.net komt. Niet dat dit artikel geen nieuwswaarde heeft (verre van), maar dit raakt amper een technologisch nieuws aan buiten dat gegevens in een databank opgeslaan kunnen worden.

Tweakers stelt technologie op de proef, maar dit artikel is eerder voor een privacy website of een generieke nieuws website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:32

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik vermoed omdat privacy momenteel een hot item is en nauw is verweven met techniek. Overigens mis ik in dit geval ook de link met de techniek.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
We hebben een verleden met het publiceren van privacynieuws, onder andere over vingerafdrukken voor paspoorten, het elektronisch patiëntendossier en dna-databases. Het is een onderwerp dat sterk leeft onder de bezoekers al ben ik het met jullie eens dat deze wel de grens opzoekt wat betreft de relatie met tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:32

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Olaf schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 16:19:
We hebben een verleden met het publiceren van privacynieuws, onder andere over vingerafdrukken voor paspoorten, het elektronisch patiëntendossier en dna-databases. Het is een onderwerp dat sterk leeft onder de bezoekers al ben ik het met jullie eens dat deze wel de grens opzoekt wat betreft de relatie met tech.
Ik stoor me er niet aan hoor, privacy is inderdaad een onderwerp wat ik graag volg. Maar als je het langs de meetlat gaat leggen waarom het op Tweakers thuis hoort, weet ik niet of ie door de ballotagecommissie komt.

Steam/Discord: Flimovic