t.o.v. van een gewone ibm based laptop, ik heb gehoord dat apple laptops sneller, beter met audio/video kunnen werken en stabieler zijn, maar wat zijn de nadelen?
groot nadeel aan een apple tov een ibm based laptop vind ik dat je bij een apple aan mac os vast zit, je zal dus al je programma`s op mac os moeten draaien, werkt wel mooi stabiel maar je moet alles echt apple based kopen en das duur 
licht er dus een beetje aan waar je je laptop voor gaat gebruiken
licht er dus een beetje aan waar je je laptop voor gaat gebruiken
'k wou 'm gaan gebruiken voor video-editting, muziek-editting/studio, internet en spelletjes. (kan het laatste ook worden ge-emuleerd in windows-mode of zo
)
Emuleren wordt lastig: virtual PC ondersteunt (nog) geen D3D. Je zit dus vast aan de games die beschikbaar zijn voor de apple. ervaring leert dat vooral de grote titels (bv. Undying) richting apple geport worden.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Kijk echte 3D shoot em up games e.d. wil ik niet spelen op de laptop, ik ben op de laptop meer geintereseerd in spellen zoals: Sim City 3000, the Sims, Commandos b.e.l., en ga zo maar door...
...weet iemand ook of deze spellen geport zijn voor Apple, of welke andere spellen wel. (en waar te krijgen)
Waarom ik zo geinteresseerd ben in een Apple laptop is omdat je gewoon meer krijgt voor je geld dan bij een andere laptop, en het is stabieler.
Of is het een dom besluit om een Apple te nemen, omdat windows ook steeds stabieler en meer multimedia gericht raakt???
help, wheeelp
...weet iemand ook of deze spellen geport zijn voor Apple, of welke andere spellen wel. (en waar te krijgen)
Waarom ik zo geinteresseerd ben in een Apple laptop is omdat je gewoon meer krijgt voor je geld dan bij een andere laptop, en het is stabieler.
Of is het een dom besluit om een Apple te nemen, omdat windows ook steeds stabieler en meer multimedia gericht raakt???
help, wheeelp
Of die spellen voor de Mac beschikbaar zijn zou je op internet moeten bekijken..
De Mac is wel toegespitst op multimedia/soundedditing enzo.. dat is vooral het voordeel. Echt stabieler is ie niet vergeleken bij win2000/XP. Het voordeel zit em vooral in de software.
De Mac is wel toegespitst op multimedia/soundedditing enzo.. dat is vooral het voordeel. Echt stabieler is ie niet vergeleken bij win2000/XP. Het voordeel zit em vooral in de software.
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Vrijwel alle belangrijke video- en audio-editing software is er zowel voor MacOS als Windows.
Ik weet alleen niet wat de audio kwaliteit van zo'n Apple is in vergelijking met een IBM laptop.
Ik weet alleen niet wat de audio kwaliteit van zo'n Apple is in vergelijking met een IBM laptop.
Voor spellen voor de mac moet je kijken bij bv www.westlakeinteractive.com
of bij www.aspyr.com.
en je kan gewoon bij apple zelf kijken voor spellen www.apple.com/games.
dan heb je er al aardig wat
of bij www.aspyr.com.
en je kan gewoon bij apple zelf kijken voor spellen www.apple.com/games.
dan heb je er al aardig wat
Verwijderd
Nog een site voor Mac games en software:
http://www.comcol.nl/
Ze hebben winkels in Haarlem, Amsterdam en Bussum.
Volgens mij verkopen ze bij Macwarehouse en andere Mac-dealers ook spellen.
http://www.comcol.nl/
Ze hebben winkels in Haarlem, Amsterdam en Bussum.
Volgens mij verkopen ze bij Macwarehouse en andere Mac-dealers ook spellen.
NADEEL ze zijn erug duur
vanaf 8000,= zijn ze verkrijgbaar
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hoe kom je daar nu weer bij, de Powerbooks zijn zelfs nog goedkoper verkrijgbaar dan 8000 (vanaf 6000 geloof ik), en ik heb ook meer interesse in een I-book. (dvd/cdrw combo met 20gb HDD)Op dinsdag 17 juli 2001 23:33 schreef ReseTTim het volgende:
NADEEL ze zijn erug duur![]()
vanaf 8000,= zijn ze verkrijgbaar
en de nieuwe iBooks zien er nogal gelikt uit weer... www.apple.com/ibook
No production networks were harmed during this posting
Totaal mee eens, een powerbook is mooier maar dan ook stukken duurder, ik neem genoegen met een ibookOp woensdag 18 juli 2001 09:06 schreef paella het volgende:
en de nieuwe iBooks zien er nogal gelikt uit weer... www.apple.com/ibook
Pagina: 1