Frontpage index respecteert text-scaling niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mijn ogen zijn pas gelaserd en ik ben nog aan het herstellen. Een van de nadelen die ik momenteel ondervind is dat ik de tekst op mijn mobiel slecht kan lezen, en ik heb de scaling in Chrome dan ook op 150% gezet.

Dit heeft echter totaal geen effect op de index-pagina, waar de items nog altijd net zo klein zijn als voorheen.

Nu is dit voor mij maar een tijdelijk probleem, maar er zijn natuurlijk zat mensen met een permanente visuele beperking die hier ook last van ondervinden :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Oh dit geldt blijkbaar ook voor de topic lijsten op het forum

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:16

crisp

Devver

Pixelated

Dat is meer een feature-request, dus -> Mooie Features

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kan je er iets concretere STR bij zetten? Want op mijn Xperia Z5 met Android 7 met Chrome 67, werkt het aanpassen van de text-scaling op zich wel. Wat me wel opvalt is dat niet alle tekst mee lijkt te gaan, sommige worden relatief gezien wel heel klein.

Maar de concrete voorbeelden die jij geeft werken; de nieuwsheadlines op de frontpage en de topictitels hier gaan gewoon goed. Heb je wellicht wat custom css die e.e.a. verhindert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Chrome 67.0.3396.87 op Android 8.0.0; SM-G965F Build/R16NW, op een Galaxy S9+

Ik heb geen custom css die iets met font size doet. Ik gebruik een compacte layout, misschien dat dat nog iets uitmaakt?

Grappig, ik verifiëerde het net nog een keer, werkte het niet. Toen ging ik screenshots nemen, werkt het nu ineens wel 8)7. Iemand net een aanpassing gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

.oisyn schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:59:
Grappig, ik verifiëerde het net nog een keer, werkte het niet. Toen ging ik screenshots nemen, werkt het nu ineens wel 8)7. Iemand net een aanpassing gemaakt?
Nee, dat denk ik niet. Maar wellicht hangt het af van of en welke banners er getoond worden oid, dat Chrome wat moeite heeft om het goed te doen als de inhoud van die iframes tegenwerken.
Pagina: 1