Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pink confetti
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-01-2024
Voor ons nieuwbouwhuis (oplevering Q1 2020, dus dat duurt nog even....) ben ik mij al een beetje aan het oriënteren voor verschillende dingen.

Wel moeten we al snel beslissingen gaan nemen betreft sanitair en dus ook badkamer.
Nu lijkt een sunshower mij echt fantastisch. Is er iemand die hier al ervaring mee heeft?
En/of misschien een adres waar ze iets beter betaalbaar zijn? d:)b

Ik zie dat er verschillende modellen zijn en als ik het goed begrijp ook verschillende mogelijkheden (infrarood/UV)??
We weten nog niet of we de badkamer casco laten opleveren of met een meerprijs offerte.

Afbeeldingslocatie: https://www.saniglobe.nl/wp-content/uploads/2017/02/rb4725.jpg_30.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pink confetti
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 26-01-2024
Haha, viel te verwachten... Ook dát neem ik mee in de keus wel of niet doen :)
Heb misschien ook meer interesse in de infrarood variant. Daar om vraag ik ook om advies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lordp!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Kon het niet laten... Je moet het zelf weten, maar van een dagelijks dosering UV (als je voor de bruinende variant kiest) wordt je op termijn niet mooier. En een beetje tweaker is trots op een bleke huid natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-10 21:24
Peter86 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 10:37:
En een beetje tweaker is trots op een bleke huid natuurlijk.
:+

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zou het eerst eens ergens uit willen proberen, en bedenk dan hoe vaak je er gebruik van zou willen maken. Het is net zo iets als een bad. Mooi lijkt geweldig maar in de praktijk gun je jezelf er eigenlijk nooit de tijd voor om daadwerkelijk te gebruiken. Een bad is vooral superleuk voor jonge kinderen, en makkelijk.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asclepius8
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 21-10 10:20
Hier een in huis, is heerlijk bij bv afdrogen, even de rode lamp (infrarood) aan en je bent tot op het bot warm. Denk wel aan ventilatie van het ding, hij hangt hier tegen een buitengevel aan dus konden mooi twee doorvoeren boren. Wel goed op letten dat hij goed sluit, is een glasplaat met magneten en moet goed aangeduwd worden (anders knipperende lampjes = storing).

Oh edit: we hebben diegene die op de foto staat, je hebt er ook bij die je in een hoek monteert, maar we hebben ervoor gekozen het vlak met de muur af te werken. Stond mooier :)

[ Voor 19% gewijzigd door Asclepius8 op 15-06-2018 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:36
Mijn ervaring met zo’n sunshower was in een landal huisje.

Korte review:

Bloedje heet onder de douche, vond t persoonlijk 3x niks. Alsof je in een snelkookpan staat.

Boek een weekendje landal en probeer het even uit zou ik zeggen.
Pagina: 1