Een tijd geleden heb ik een pc gekocht via V&A van een andere Tweaker, helemaal top. Ik had zelf nog een redelijke videokaart, de GTX950 en die support 4 monitoren. Nu heb ik een 3e monitor (had al 2x ProLite PL2273HDS) van zolder gehaald (ProLite E2207WSV) maar ik krijg geen beeld dus ik doe iets fout. Deze 3e monitor wil ik graag gebruiken voor communicatie, bijvoorbeeld Skype, WhatsApp-Web, Messenger etc.
Windows 10 64bit
NVIDIA GeForce GTX950
2x Ilyama ProLite E2273HDS
1x Ilyama ProLite E2207WSV
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
Nou eerlijk gezegd nog niet zoveel
want ik weet niet waar ik moet beginnen, ondanks dat ik hier op Tweakers e.e.a. heb gezocht en geprobeerd.
In ieder geval staat de 3e monitor aan, ledje brandt, aangesloten via VGA kabel op het moederbord want de GTX950 heeft zelf geen VGA. Ik wil dus drie verschillende schermen kunnen bekijken, niet dupliceren om twee keer hetzelfde te zien...
Ik denk dat ik een foutje maak met de aansluiting want de E2207 is nu niet aangesloten op de GeForce GTX950 maar hoe werkt dat precies?
Kan iemand mij uitleggen wat de beste manier is om het aan te sluiten (bij NVIDIA zelf vindt ik in de support niets over het aansluiten van meerdere monitoren, alleen in de specificaties kan ik lezen dat de videokaart 4 monitoren ondersteunt) en op welke manier ik de software zo moet instellen dat het ook daadwerkelijk beeld geeft?
Windows 10 64bit
NVIDIA GeForce GTX950
2x Ilyama ProLite E2273HDS
1x Ilyama ProLite E2207WSV
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
Nou eerlijk gezegd nog niet zoveel
In ieder geval staat de 3e monitor aan, ledje brandt, aangesloten via VGA kabel op het moederbord want de GTX950 heeft zelf geen VGA. Ik wil dus drie verschillende schermen kunnen bekijken, niet dupliceren om twee keer hetzelfde te zien...
Ik denk dat ik een foutje maak met de aansluiting want de E2207 is nu niet aangesloten op de GeForce GTX950 maar hoe werkt dat precies?
Kan iemand mij uitleggen wat de beste manier is om het aan te sluiten (bij NVIDIA zelf vindt ik in de support niets over het aansluiten van meerdere monitoren, alleen in de specificaties kan ik lezen dat de videokaart 4 monitoren ondersteunt) en op welke manier ik de software zo moet instellen dat het ook daadwerkelijk beeld geeft?