Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Welke camera?

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views

• Bertfontein
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 15-06 09:38
Ik ben op zoek naar een DSLR waar ik een tijdje mee vooruit kan. In eerste instantie maakt het budget niet enorm veel uit en ben ik op zoek naar een goede body. Ik heb al enige ervaring met de 600D en hiermee altijd gewerkt. Nu zijn er enkele twijfels voor de overstap naar een nieuwe camera, waar ik tijd mee vooruit kan.

Mijn fotografie bestaat uit het fotograferen van man/visfotos die ik heb gevangen (donker en licht), landschap, vakantiefoto's en van de kleine jongen (meer focuspunten qua beweging?) Daarnaast zou enige ondersteuning qua filmen zeker een + punt zijn. Hieronder wat eisen.

- fullframe of niet? En groot verschil?
- WiFi
- Canon Body
- Filmen
- weinig scherptediepte en enorm scherpe platen (zal voornamelijk lens zijn).
- weinig tot geen ruis
- evt draaibaarscherm

Tot zoverre gekeken naar bv een 6d, 6dii, 80d, 7dii, 5dii

graag jullie advies!
Je hebt gekeken naar een aantal modellen zeg je. En wat vond je van die modellen? Waarom is heb je nog geen knoop kunnen doorhakken? :)

website

• Superdaantje
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online

Superdaantje

Moderator Foto & Video

Alles op zijn tijd !!

timverstegen123 in "Compact/systeemcamera"
Tino. Beunk in "Welke Camera"

Deze gaat op slot. Clones zijn niet toegestaan op Tweakers. Mocht dit niet geval zijn kun je mij DM sturen.

Superdaantje wijzigde deze reactie 15-06-2018 08:38 (24%)

-_- Individuele workshops fotografie

Dit topic is gesloten.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*