Ik zoek een?
Een nieuw beeldscherm passend bij mijn huidige pc systeem en de spellen die ik speel. Op dit moment speel ik voornamelijk PUBG en Heroes of the Storm, en ik wil binnenkort beginnen met de meest recente delen van de Fallout en Witcher series. Mijn huidige scherm is er eentje uit 2012, een LG IPS237L Zwart
Wat is je budget?
Rond de 300-400 euro, maar mogelijk iets meer als het een duidelijke meerwaarde oplevert
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, maar wel gevoelig voor vormgeving
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn pc die ik vorig jaar in de zomer heb gekocht:
Ik heb uiteraard zelf ook al wat zitten rondkijken, maar de uitgebreide keuze maakt het er niet makkelijker op. Ik zit wel te kijken naar een groter beeldscherm waarbij de gamewereld in RPG's er ook prachtig uit ziet, maar een hogere refresh rate lijkt me ook fijn ivm spellen zoals PUBG. Alvast erg bedankt voor jullie advies
Een nieuw beeldscherm passend bij mijn huidige pc systeem en de spellen die ik speel. Op dit moment speel ik voornamelijk PUBG en Heroes of the Storm, en ik wil binnenkort beginnen met de meest recente delen van de Fallout en Witcher series. Mijn huidige scherm is er eentje uit 2012, een LG IPS237L Zwart
Wat is je budget?
Rond de 300-400 euro, maar mogelijk iets meer als het een duidelijke meerwaarde oplevert
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, maar wel gevoelig voor vormgeving
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn pc die ik vorig jaar in de zomer heb gekocht:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 162,- | € 162,- |
1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 88,- | € 88,- |
1 | Sapphire Pulse Radeon RX 580 8GD5 (11265-05) | € 341,05 | € 341,05 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 40,65 | € 40,65 |
1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 83,01 | € 83,01 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit ESD | € 95,59 | € 95,59 |
1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 78,- | € 78,- |
1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 78,- | € 78,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.017,30 |
Ik heb uiteraard zelf ook al wat zitten rondkijken, maar de uitgebreide keuze maakt het er niet makkelijker op. Ik zit wel te kijken naar een groter beeldscherm waarbij de gamewereld in RPG's er ook prachtig uit ziet, maar een hogere refresh rate lijkt me ook fijn ivm spellen zoals PUBG. Alvast erg bedankt voor jullie advies