Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Dell perc H310 mini herstellen

Pagina: 1
Acties:

• Keiichi
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 14:54
Ik heb geprobeerd in een H310 controller naar de LSI it firmware te flashen. Nu blijkt dat de bios een controle heeft of de ingeplugde controller wel bepaalde PCI id's heeft en gelijk stopt als deze de kaart niet herkend.

Ik wou dus terug naar de originele firmware, maar heb hierbij het probleem dat het zo'n klein blokje op een aparte bus is. Ergens anders inzetten of op een andere PCIe poort is niet mogelijk. Dit zijn ook de enige oplossingen die ik gevonden heb.

Is er hiervoor uberhaupt nog een mogelijkheid om m'n fout te herstellen? :$

Het is een hobbyserver. Er is ook geen (officiele) support van dell hiervoor :)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• Equator
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 14:48

Equator

Admin Internet & Netwerken

Bowmore & Laphroaig fan

quote:
Keiichi schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 01:14:
En daarmee is het dus ook geen Professional Networking & Servers. Ik verplaats het topic naar Complete Systemen & Laptops

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

• SpamLame
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:53
quote:
Keiichi schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 01:14:
Ik heb geprobeerd in een H310 controller naar de LSI it firmware te flashen. Nu blijkt dat de bios een controle heeft of de ingeplugde controller wel bepaalde PCI id's heeft en gelijk stopt als deze de kaart niet herkend.
[...]
Ik wou dus terug naar de originele firmware, maar heb hierbij het probleem dat het zo'n klein blokje op een aparte bus is. Ergens anders inzetten of op een andere PCIe poort is niet mogelijk. Dit zijn ook de enige oplossingen die ik gevonden heb.

Is er hiervoor uberhaupt nog een mogelijkheid om m'n fout te herstellen? :$

Dat blokje is dat iets als

En het is een probleem omdat je host stopt in het BIOS? Verwijder de kaart eens en probeer nog eens te booten alleen om te zien of je uberhaupt door het BIOS heenkomt.

WoWs-id dionvdc_ wows numbers

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True