Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• BertWeter
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 21-06 08:10
Zojuist wilde ik measure app installeren en kreeg de volgende melding.
https://photos.app.goo.gl/qXrivewePEEiPwVG8

Dat is toch gek. Ik draai op 11.3.1 en 11.4 kan ik installeren.
De update iets tevroeg doorgevoerd denk ik.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Volgens mij is de functie ook alleen voor de X onder iOS12.
(ook niet echt een eigen topic waard deze mededeling)

Eating Iron @ Clean, Jerk and Snatch

• --MeAngry--
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 22-06 20:38

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Z'n screenshot doet het niet, maar ik vind het wel opvallend dat de app al in de App Store te vinden is.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep trying

Dit is niet echt topicwaardig en meer iets voor een blog (en de screenshot is sowieso stuk) :) Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*