Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• rscaboy
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21-06 23:04
Ik zoek een?
50inch flatscreen

Wat is je budget?
500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen(ps4, pc) streaming en gewoon via kabel

Wat heb je zelf al gevonden?
Vorige tv was een Samsung ue40h6400aw en daar was ik tevreden over. Alleen mag het nu wat groter

Welke vragen heb je hier nog over?
Is er binnen dit budget een goede tv met uhd resolutie of zou ik beter bij 1080p blijven.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22-06 21:50

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je geen PS4 Pro hebt, geen PC met een 1070, zal je niet 4K gamen en is die keuze vrij logisch om een 1080p aan te schaffen.

Andersom, gezien je budget; hoe snel denk je eventueel een volgende tv te kopen? Want volgens geruchten komt over 2 jaar de volgende Playstation uit alsmede in september de eerste Nvidia Turing GPU's.

Persoonlijk, maar mijn mening; je zal de komende jaren meer nut hebbe van een (goede) 4K TV als je concessies kan doen aan de grootte oftewel maximaal 43".

Add and message me on XBL for FM7: OctagonQontrol

• rscaboy
Volgende tv zal ergens volgend jaar zijn, waarschijnlijk 55 LG oled. Normaal gezien ging ik het tot dan met mijn huidige tv doen maar aangezien het scherm beschadigd is heb ik iets nodig tot dan. Geen PS4 pro of pc die 4k aankan. De uhd was vooral voor Netflix en downloads.

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

\_(ツ)_/

quote:
rscaboy schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:49:
Volgende tv zal ergens volgend jaar zijn,
Dan heeft het ook geen nut om je nu op modellen te gaan focussen. Prijzen veranderen, modellen komen en gaan. Kortom, gebruik de tijd om jezelf wat wijzer te maken in tv's en kijk volgend jaar weer eens.

39

• -ION-
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22-06 23:48
quote:
Fietsbel schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:55:
[...]

Dan heeft het ook geen nut om je nu op modellen te gaan focussen. Prijzen veranderen, modellen komen en gaan. Kortom, gebruik de tijd om jezelf wat wijzer te maken in tv's en kijk volgend jaar weer eens.
.
quote:
aangezien het scherm beschadigd is heb ik iets nodig tot dan.

• rscaboy
quote:
Fietsbel schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:55:
[...]

Ik zal volgend jaar sowieso kijken wat er beschikbaar is. Was eerst van plan om nu al een tv te kopen met een budget van 1500 maar dat is niet haalbaar. Voornaamste is dat ik nu een tv vind waarmee ik verder kan tot de upgrade volgend jaar.

• -Cn-
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22-06 11:16
Mijn LG UJ670V bevalt me erg goed maar ligt voor de 50" net buiten je budget met circa 580.- TV's zijn relatief duur in Nederland in vergelijking met Engeland en soms ook Duitsland.

De pricewatch: LG 49UJ635V Zwart ligt wat betreft de 50"/49" wel in bereik. Ondersteund 4k Netflix en is dus uiteraard UHD zelfs nog support voor HDR en Direct Led wat voor deze prijs best heel netjes is. Ook een input lag van circa 12ms is zeer exceptioneel voor een paneel in deze prijsklasse menig high end model behaald dit geeneens.

• bramberk15
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22-06 06:30
Als je geen UHD nodig hebt..kijk dan voor een 2e hands FHD plasma van Pioneer, Panasonic of Samsung. Kun je vermoed ik 300 euro of meer besparen met beter beeld nu en beter beeld over een tijd omdat je die 300 euro dan in een betere tv stopt.

• rscaboy
quote:
-Cn- schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 23:01:
Mijn LG UJ670V bevalt me erg goed maar ligt voor de 50" net buiten je budget met circa 580.- TV's zijn relatief duur in Nederland in vergelijking met Engeland en soms ook Duitsland.

De pricewatch: LG 49UJ635V Zwart ligt wat betreft de 50"/49" wel in bereik. Ondersteund 4k Netflix en is dus uiteraard UHD zelfs nog support voor HDR en Direct Led wat voor deze prijs best heel netjes is. Ook een input lag van circa 12ms is zeer exceptioneel voor een paneel in deze prijsklasse menig high end model behaald dit geeneens.
De LG UJ670V staat op Coolblue aan 479. Ik ga nog morgenochtend nog wat reviews zoeken maar dit is alvast een optie.

Tweedehands plasma is niet onmiddellijk een optie aangezien het aanbod zeer beperkt is en ik de tv snel nodig heb.

• Wouterkaas
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 00:37
Aan de ene kant zou ik het zonde vinden om voor een jaar een nieuwe tv van 500 euro te kopen en voor een tweedehands gaan.

Aan de andere kant zou je je kunnen afvragen hoeveel het je effectief kost om nu een nieuwe te kopen en deze volgend jaar voor X% te verkopen. Zelf vind ik het lastig om in te schatten hoe waardevast televisies zijn, zeker in dat segment.

• rscaboy
Uiteindelijk voor de LG.43UJ6300 gegaan voor 355. Zal sowieso beter zijn dan mijn vorige tv en zo beperk ik het verlies als ik hem volgend jaar wegdoe.
Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*