Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment een HP Elitebook 820G3 met daarin
De laptop maakt uiteindelijk plaats voor een simpel (en goedkoper) netbookje. (Films kunnen kijken in de trein)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum bedrag. Wel vind ik het onzin om een PC aan te schaffen die veel krachtiger is dan ik nodig heb, terwijl het ook goedkoper zou kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 x Samsung 850 Pro 1TB SSD
1 x BENQ BL3200PT
1 x Logitech MX Master muis
1 x Trust 21383 draadloos keyboard (loving it)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voor de CPU heb ik een lichte voorkeur voor AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Het systeem heb ik het liefst zo klein, stil en zuinig als mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het fijn vinden als jullie een aantal suggesties kunnen doen. De laatste computer die ik heb samengesteld was in 1996, en tegenwoordig verdrink ik in al de mogelijkheden. Alleen bij de CPUs van AMD begint het me al te duizelen. Alvast erg bedankt voor de hulp.
Ik heb op dit moment een HP Elitebook 820G3 met daarin
- Intel core i5-6200U
- 32 GB RAM
- 1 TB 2.5 Inch SSD
- Via een HP UltraSlim Dock koppel ik hem met DisplayPort aan mijn BENQ BL3200PT
De laptop maakt uiteindelijk plaats voor een simpel (en goedkoper) netbookje. (Films kunnen kijken in de trein)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een maximum bedrag. Wel vind ik het onzin om een PC aan te schaffen die veel krachtiger is dan ik nodig heb, terwijl het ook goedkoper zou kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1 x Samsung 850 Pro 1TB SSD
1 x BENQ BL3200PT
1 x Logitech MX Master muis
1 x Trust 21383 draadloos keyboard (loving it)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Moederbord
- Voeding
- GPU (niet echt een voorkeur voor NVidia of AMD)(Displayport)
- CPU (ik heb de voorkeur voor AMD, ook ivm prijs)
- Kast (Stil, geen windows, geen blauwe LEDs)
- Geheugen 16 GB
Voor de CPU heb ik een lichte voorkeur voor AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Het systeem heb ik het liefst zo klein, stil en zuinig als mogelijk.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het fijn vinden als jullie een aantal suggesties kunnen doen. De laatste computer die ik heb samengesteld was in 1996, en tegenwoordig verdrink ik in al de mogelijkheden. Alleen bij de CPUs van AMD begint het me al te duizelen. Alvast erg bedankt voor de hulp.