Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Lichte games zoals Euro Truck Simulator 2 ed. spelen. Geen extreme games dus. En natuurlijk de standaard dingen zoals YouTube en browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €500,- exlusief verzenden, en eventuele extra kosten. (OS hoeft er ook niet bij)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Standaard randapparatuur gaat mee. Ook gaat er 1 2TB HHD mee en 3 beeldschermen. De pricewatch: LG IPS236V Zwart, en 2x de pricewatch: Samsung Syncmaster 713BM Zilver
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD, omdat het toch wat meer future-proof is. Maar Intel is zodra het meer zin heeft ook geen probleem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een beetje stil zou fijn zijn. Ook zijn lampjes wel vet, maar alleen als het echt pas. Het moet niet ten koste van de prestaties gaan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies op het lijstje wat ik heb gemaakt. Is hij wel prima, of zijn er nog betere keuzes? Krijg ik nu de beste prestaties voor €500 of kan het nog beter?
Lichte games zoals Euro Truck Simulator 2 ed. spelen. Geen extreme games dus. En natuurlijk de standaard dingen zoals YouTube en browsen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €500,- exlusief verzenden, en eventuele extra kosten. (OS hoeft er ook niet bij)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Standaard randapparatuur gaat mee. Ook gaat er 1 2TB HHD mee en 3 beeldschermen. De pricewatch: LG IPS236V Zwart, en 2x de pricewatch: Samsung Syncmaster 713BM Zilver
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Een CPU
- Een goed moederbord met 1x HDMI, 1x VGA (D-SUB) en 1x DVI-D
- Een SSD, 250 GB of hoger
- RAM met 3000 MHz of hoger ivm Ryzen
- Een (stille) kast met window
- Een goede voeding
AMD, omdat het toch wat meer future-proof is. Maar Intel is zodra het meer zin heeft ook geen probleem
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een beetje stil zou fijn zijn. Ook zijn lampjes wel vet, maar alleen als het echt pas. Het moet niet ten koste van de prestaties gaan.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies op het lijstje wat ik heb gemaakt. Is hij wel prima, of zijn er nog betere keuzes? Krijg ik nu de beste prestaties voor €500 of kan het nog beter?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 151,85 | € 151,85 |
| 1 | MSI A320M Gaming Pro | € 60,50 | € 60,50 |
| 1 | Sharkoon S1000 Window | € 40,- | € 40,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 476,12 | |
[ Voor 5% gewijzigd door stijnb1234 op 14-06-2018 21:03 ]