probleempje SU?

Pagina: 1
Acties:

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
Ik wilde net een topicje plaatsen over een stoute user, maar toen ik wilde verzenden kreeg ik de melding je topic is al geplaatst, je surft nu terug naar het overzicht wat houdt dat in...want mijn topic staat er niet, ook niet als ik search gebruik op mijn naam...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eh, eh, misschien had je topic /onderwep een naam die al bestond ofso... *kuch* bug?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Dat heb ik ook wel eens gehad... kies even een ander onderwerp voor je draadje en het is opgelost :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Bulldog
  • Niet online
Is ook de reden waarom "Sinterklaas 82tm" achter elk SU'tje een willekeurig nummer zet:

[topic=185960]
[topic=185959]

Verwijderd

Inderdaad en er lijken nu nog steeds topic te verdwijnen, ik vat er geen hout van.

• jurjen13
ik probeer het wel met een andere titel...die titel heb ik inderdaad wel eens eerder gebruikt... bedankt

edit:
compleet offtopic, maar ik ben nieuwsgiewrig van aard, sorry: die nummers van sinterklaas, die zijn toch bniet willekeurig? ik zie er in ieder geval logica in.... :?

• Bulldog
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 10:18 schreef jurjen13 het volgende:
die nummers van sinterklaas, die zijn toch bniet willekeurig?
Ooohw, eheeeeh nu je 't zegt :7 :)

Verwijderd

0107171026 zou ik nu nemen

01 == jaar == 2001
07 == maand
17 == dag
10 == uur
26 == minuten

zodra iedereen dit gaat doen komen er ook nog secondes bij :)

Ow ja, ik begin niet met de dag zoals we normaal zouden doen maar in de volgorde waar normaal op gesorteerd wordt.

• jurjen13
dat dacht ik inderdaad ook! haha, ik ga mijn SU-topics nu ook maar nummeren... of zal ik gewoon wat minder SU-topics gaan plaatsen, hmmmmz :? misschien moeten mensen dan maar wat zorgvuldiger posten :)

en het was waarschijnlijk inderdaad omdat ik die titel al eerder gebrukt heb... is dat niet een beetje lastig?

Verwijderd

Op dinsdag 17 juli 2001 11:19 schreef jurjen13 het volgende:
dat dacht ik inderdaad ook! haha, ik ga mijn SU-topics nu ook maar nummeren... of zal ik gewoon wat minder SU-topics gaan plaatsen, hmmmmz :? misschien moeten mensen dan maar wat zorgvuldiger posten :)

en het was waarschijnlijk inderdaad omdat ik die titel al eerder gebrukt heb... is dat niet een beetje lastig?
Ja, dat is heel lastig en ik hoop ook dat er snel wat aan gedaan wordt.
Wel in SU blijven posten, daar gaan mensen juist zorgvuldiger van posten :)
De crew is heel blij met mensen die in SU posten.

Verwijderd

Vreemd, het doet zich blijkbaar niet altijd voor, want ik heb net expres een titel uit het auto-aanvul lijstje van IE gebruikt (onder die titel had ik dus al eens gepost) en dat deed het gewoon prima
[topic=173102]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 17 juli 2001 12:24 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
De crew is heel blij met mensen die in SU posten.
Correct, ik heb nu maar 20 min pauze om te GoT-ten en dan kijk ik even snel in SU om te zien of er nog problemen zijn en daarna kan ik ff GoT-ten maar ik hoef dus niet ALLES in hoog tempo te checken (das niet te doen en dan maak je ook fouten).

Oh en Johnny nu snap ik dus niks meer van SU/Topix :D

• jurjen13
inderdaad, ik zit net even door mijn history te bladeren en:
hier
en
hier
hebben allebei dezelfde topictitel... :? en zijn allebei door mij gepost
Pagina: 1