Ik wilde net een topicje plaatsen over een stoute user, maar toen ik wilde verzenden kreeg ik de melding je topic is al geplaatst, je surft nu terug naar het overzicht wat houdt dat in...want mijn topic staat er niet, ook niet als ik search gebruik op mijn naam...
Dat heb ik ook wel eens gehad... kies even een ander onderwerp voor je draadje en het is opgelost
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Is ook de reden waarom "Sinterklaas 82tm" achter elk SU'tje een willekeurig nummer zet:
[topic=185960]
[topic=185959]
[topic=185960]
[topic=185959]
ik probeer het wel met een andere titel...die titel heb ik inderdaad wel eens eerder gebruikt... bedankt
edit:
compleet offtopic, maar ik ben nieuwsgiewrig van aard, sorry: die nummers van sinterklaas, die zijn toch bniet willekeurig? ik zie er in ieder geval logica in....
compleet offtopic, maar ik ben nieuwsgiewrig van aard, sorry: die nummers van sinterklaas, die zijn toch bniet willekeurig? ik zie er in ieder geval logica in....
Ooohw, eheeeeh nu je 't zegtOp dinsdag 17 juli 2001 10:18 schreef jurjen13 het volgende:
die nummers van sinterklaas, die zijn toch bniet willekeurig?
Verwijderd
0107171026 zou ik nu nemen
01 == jaar == 2001
07 == maand
17 == dag
10 == uur
26 == minuten
zodra iedereen dit gaat doen komen er ook nog secondes bij
Ow ja, ik begin niet met de dag zoals we normaal zouden doen maar in de volgorde waar normaal op gesorteerd wordt.
01 == jaar == 2001
07 == maand
17 == dag
10 == uur
26 == minuten
zodra iedereen dit gaat doen komen er ook nog secondes bij
Ow ja, ik begin niet met de dag zoals we normaal zouden doen maar in de volgorde waar normaal op gesorteerd wordt.
dat dacht ik inderdaad ook! haha, ik ga mijn SU-topics nu ook maar nummeren... of zal ik gewoon wat minder SU-topics gaan plaatsen, hmmmmz
misschien moeten mensen dan maar wat zorgvuldiger posten 
en het was waarschijnlijk inderdaad omdat ik die titel al eerder gebrukt heb... is dat niet een beetje lastig?
en het was waarschijnlijk inderdaad omdat ik die titel al eerder gebrukt heb... is dat niet een beetje lastig?
Verwijderd
Ja, dat is heel lastig en ik hoop ook dat er snel wat aan gedaan wordt.Op dinsdag 17 juli 2001 11:19 schreef jurjen13 het volgende:
dat dacht ik inderdaad ook! haha, ik ga mijn SU-topics nu ook maar nummeren... of zal ik gewoon wat minder SU-topics gaan plaatsen, hmmmmzmisschien moeten mensen dan maar wat zorgvuldiger posten
Wel in SU blijven posten, daar gaan mensen juist zorgvuldiger van posten
De crew is heel blij met mensen die in SU posten.
Verwijderd
Vreemd, het doet zich blijkbaar niet altijd voor, want ik heb net expres een titel uit het auto-aanvul lijstje van IE gebruikt (onder die titel had ik dus al eens gepost) en dat deed het gewoon prima
[topic=173102]
[topic=173102]
Correct, ik heb nu maar 20 min pauze om te GoT-ten en dan kijk ik even snel in SU om te zien of er nog problemen zijn en daarna kan ik ff GoT-ten maar ik hoef dus niet ALLES in hoog tempo te checken (das niet te doen en dan maak je ook fouten).Op dinsdag 17 juli 2001 12:24 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
De crew is heel blij met mensen die in SU posten.
Oh en Johnny nu snap ik dus niks meer van SU/Topix
Pagina: 1