vroeger opende mijn gmail altijd met inbox, nu opent het steeds met prullenbak, kan ik dit herstellen
alvast bedankt
alvast bedankt
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De link van @RaZ gaat naar Gmail Inbox... Maak anders eens een duidelijk stappenplan en/of screenshots wat jij precies met Gmail bedoelt dan?Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:50:
RaZ, als ik je link aanklik zie dat inbox opent, maar bij mijn gmail opent prullenbak, en dat zou ik willen veranderen,graag duidelijke stappen aub
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Stap 1) Gebruik Raz zijn link.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:50:
RaZ, als ik je link aanklik zie dat inbox opent, maar bij mijn gmail opent prullenbak, en dat zou ik willen veranderen,graag duidelijke stappen aub
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Een duidelijk antwoord begint met een duidelijke vraag. Lees de faq eens: daar vind je tips hoe je een goede topicstart maakt.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:50:
[...]graag duidelijke stappen aub
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq