vroeger opende mijn gmail altijd met inbox, nu opent het steeds met prullenbak, kan ik dit herstellen
alvast bedankt
alvast bedankt
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De link van @RaZ gaat naar Gmail Inbox... Maak anders eens een duidelijk stappenplan en/of screenshots wat jij precies met Gmail bedoelt dan?Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:50:
RaZ, als ik je link aanklik zie dat inbox opent, maar bij mijn gmail opent prullenbak, en dat zou ik willen veranderen,graag duidelijke stappen aub
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Stap 1) Gebruik Raz zijn link.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:50:
RaZ, als ik je link aanklik zie dat inbox opent, maar bij mijn gmail opent prullenbak, en dat zou ik willen veranderen,graag duidelijke stappen aub
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Een duidelijk antwoord begint met een duidelijke vraag. Lees de faq eens: daar vind je tips hoe je een goede topicstart maakt.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:50:
[...]graag duidelijke stappen aub
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq