Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zwarte strepen in Samsung smart tv scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus een Samsung hu6900 4k smart tv.

Ik heb een probleem tijdens het tv kijken, Bij lichte beelden krijg 6 strepen in het scherm te zien. Ze zijn ongeveer 3 cm dik en precies op de plek van backlightverlichting. Dit is erg hinderlijk voor tv kijken. Hoe kan ik dit verhelpen? Dank jullie wel alvast!
...

Alle reacties

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Technisch probleem, dus deze vraag hoort in: Televisies & Beamers

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je hebt in 3 weken 2 verschilende tv's in je topics en allebei doen het niet goed? Nou ben ik vast te snel me conclusies maar zit er iets niet goed in jouw huis?

- goede stekkers & randaarde?
- geen lekspanningen op je input-kabels?
- al voor beide tv's contact gezocht met Samsung?

Ik vind het heeeeeel toevallig dat je 2 verschillende typen tv's hebt en beiden zijn "niet goed"; dat neemt een beetje de oorzaak van een verkeerde batch weg...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is het probleem niet, de eerste was te oud, waardoor het smartplatform het slecht werkte, Maar de andere omdat er misschien een fabricagefout in zit. Een huis kan niet gelijk een oorzaak zijn.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 21:09:
Nee dit is het probleem niet, de eerste was te oud, waardoor het smartplatform het slecht werkte, Maar de andere omdat er misschien een fabricagefout in zit. Een huis kan niet gelijk een oorzaak zijn.
Oke, maar dan blijven mijn vragen alsnog staan; hoe zit het met je randaarde en lekspanning op, bijvoorbeeld, de HDMI-inputs?

Extra: komt het probleem van TV kijken op alle inputs voor? Gebeurt het ook als je op dezelfde input iets anders aansluit? "Hoe" kijk je TV; decoder / kabel / glasvezel / streaming app?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het komt voor bij alle inputs ook op het smart platform. maar bij de scart heb ik de verlichting zo laag mogelijk staan dat ik het helemaal niet meer kan zien die backlightverlichting strepen. Maar toch wil ik het oplossing weten wat ik hier aan kan doen. De tv openmaken heeft ook weer geen nut...

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
Als je het niet ziet als je je verlichting zo laag hebt staan dan kan je er wel vanuit gaan dat je backlight gewoon kapot is.

Verwijderd

Topicstarter
Zou wel kunnen
Pagina: 1