Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• amohacker
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 28-06 16:07
Weet iemand of het mogelijk is om specifieke speakers in te stellen als non-full range in Windows 10?

Ik heb namelijk een een 6.0 geluidsinstallatie waarvan de voorste twee en de achterste twee speakers full range zijn en erg diep kunnen, de zij speakers daarentegen kunnen dat niet (ze bevatten geen losse woofer en tweeter).
Omdat de zij speakers niet zo heel laag kunnen zou ik graag bass management willen gebruiken om het geluid onder een bepaalde frequentie op mijn andere speakers af te spelen.

Ik weet dat er in Windows 10 in het speaker configuratie menu in gesteld kan worden dat bepaalde speakers niet full range zijn, maar hier kan je alleen los instellen dat voor (Links Rechts en midden) en de rest full range zijn of niet, en in het bass management menu zit ook niks dat helpt.

Als iemand weet hoe je dit kan doen dan hoor ik het graag.

Alle reacties

• Lip
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15:14

Lip

De professionele prutser

Nee dat kan niet.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True