Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1084547

Topicstarter
Mijn vraag
...ik heb sinds een week een nieuwe samsung s9 + maar krijg steeds reclame op mijn toestel zelfs als het scherm afstaat krijg in ineens reclame spotals ik een sms aan krijg en het wil open doen moet ik eerst de reclame sluiten en zelfs als ik het laatste nieuws aan het bekijken ben springt het gewoon erin

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:25
Dan heb je waarschijnlijk dubieuze apps geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hij is pas een week oud dus mogelijk is het een app van Samsung zelf die wat pusht? Andersom, iets wat na een week al raar doet, zou je natuurlijk ook even een factory reset kunnen geven om te kijken of het dan weg is.

Je kan natuurlijk ook even 1 voor 1 apps deinstalleren die je de afgelopen week er zelf oo hebt gezet.

Neem aan dat je dat al geprobeerd hebt/had maar het stond niet vermeld in je startpost?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1084547

Topicstarter
Anoniem: 1084547 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 17:53:
dank u heb idd een paar aps die ik op mijn i phone had ook op vvor mijn samsung gedownload
maar is echt nie normaal steeds reclame
dank u heb idd een paar aps die ik op mijn i phone had ook op vvor mijn samsung gedownload
maar is echt nie normaal steeds reclame maar als ik naar terug naar fabriek instellingen ga behoud ik dan nog mijn telefoon contacten

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 1084547 op 14-06-2018 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nee, bij een factory reset verdwijnt alles uit je telefoon; daarna haal je je data / apps weer uit je gekoppelde accounts zoals Gmail bijvoorbeeld.

Gezien je vraagstelling; doe nooit een reset zonder backup waarvan je weet hoe je die terugkrijgt / terugzet!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De verantwoordelijke app is trouwens ook makkelijk te achterhalen door 'lang' op de notificatie te drukken en dan via het radartje doorklikken. Je krijgt dan bovenin de app te zien. Op die naam kun je klikken en dan kun je de app ook verwijderen. Dat is trouwens ook nodig, anders komt de app na het 'resetten' met de standaardinstellingen net zo hard weer terug.

Je contacten staan hopelijk niet op je telefoon maar in je Google-account. Geef de telefoon anders even aan iemand die er handig mee is ;) (vooroordeel op basis jouw schrijfstijl, sorry O-) )

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 14-06-2018 18:33 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb je onder instellingen->algemeen beheer->marketinginformatie toevallig aanstaan. Zo ja zou ik die uitzetten. Als je bij instellen overal op alles bevestigen klikt wordt deze optie ook aangevinkt.

Onder game launcher bij instellingen staat ook nog een optie van marketinginformatie indien je deze ingeschakeld hebt.

Staan ze hier beiden uit dan is het inderdaad een app die ervoor zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Hoop gissen & lees een hoop goede opmerkingen hier, ook eentje van mijn kant.
Kan het zijn dat je een andere launcher met bijvoorbeeld lockscreen reclame hebt gedownload/geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1084547 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aanstellen. Zo is het belangrijk om eerst zelf het eea. te proberen. Daarnaast is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie over het probleem te vermelden.

Zou je dus je openingspost willen aanvullen? Door te vermelden wat je zelf al gevonden en gedaan hebt en zou je even een screenshot van het probleem willen posten?

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 15-06-2018 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaHemper
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-12-2023
Komt door Peel remote.
Pagina: 1