Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• wsn1979
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08:37
Mijn vraag
Ik zoek een bewerkingsprogramma, waar ik tenminste kleurcorrectie heb, AVCHD kan importeren als ook MP4 vanuit telefoon, clips kan trimmen, geluid kan mixen en kan exporteren naar MP4 en MOV (in onder andere H264, VC1 en iets van losless kwaliteit).

Is er iets beter van Vegas 14?. Ik wil maximaal ongeveer 100 euro uitgeven. Tips zijn welkom.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ryzen 3
Vega graphics
8gb ram
120gb SSD
2TB hdd.

Sony full HD DSLR
Sony full HD camera
Action cam full HD (Polaroid)
Sony Xperia XA1 en X1 telefoons.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Sony Vegas 14. (op zich wel aardig)

Beste antwoord (via wsn1979 op 15-06-2018 19:12)

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:29

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Davinci Resolve heeft een gratis versie waar echt heel veel mee kan. Is super pakket maar heeft we een pittige leercurve.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Alle reacties

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:13

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Maximaal 100 euro is erg mager. Een gemiddeld pakket wat uitgebreid is kost al gauw 250 euro of duurder.
Een ding: Begin never-niet aan Pinnacle. Het crasht snel, doet dingen die je niet wilt, en bij grote projecten gaat deze over zijn nek.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • Beste antwoord

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:29

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Davinci Resolve heeft een gratis versie waar echt heel veel mee kan. Is super pakket maar heeft we een pittige leercurve.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Davinci Resolve inderdaad, de enige beperkingen aan de gratis versie zijn 3D films en zaken gerelateerd aan samenwerken aan projecten.

Er zijn best wel tutorials te vinden op o.a. YouTube, want die learning curve is inderdaad niet mals :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kdenlive: https://kdenlive.org/en/ (Voorbeeldgebruiker: YouTube: The Linux Gamer)
Openshot: https://www.openshot.org/nl/

Open Source, vrij en gratis!

[ Voor 54% gewijzigd door Room42 op 14-06-2018 18:18 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• wsn1979
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08:37
Ik gebruik het te weinig om zoveel geld aan uit te geven, Davinci resolve ga ik proberen, zag op youtube al wat howto's. Ik heb ooit met macrovision en 2 machine u-matic gewerkt (over leercurve gesproken...)

Heb net met resolve wat gewerkt... heerlijk programma, best eenvoudig om te leren. Maar ja, op de MTS gebruikte we Avid.

[ Voor 22% gewijzigd door wsn1979 op 15-06-2018 19:13 ]

Pagina: 1