Toon posts:

Jetway Mobo's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

- Kan iemand mij ervaringen vertellen met Jetway mobo's.
- Wat vinden jullie van Jetway mobo's
- Wat zijn voor of nadelen van deze mobo's

Alle reactie zijn welkom.

ps. Ik wil graag reacties mbt Jetway dus stuur abu geen reacties op mbt Asus, MSI of andere mobo makers.

Greetz AmeMen

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17
Op dinsdag 17 juli 2001 09:59 schreef AmeMen het volgende:
- Kan iemand mij ervaringen vertellen met Jetway mobo's.
- Wat vinden jullie van Jetway mobo's
- Wat zijn voor of nadelen van deze mobo's
Tja,
1.Ervaringen: Slecht! Veel compabiliteits-problemen, en zelfs kapotte onderdelen! :(
2.Beetje goedkoop uiterlijk, weinig uitbreidingsmogelijkheden.
3.Voor en nadelen: Voordeel,tja tis een mobo ;) Nadeel: zoals ik al zei,zelf vind ik het slechte kwaliteit!

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Lienuks
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

Ervaring

Ik heb voor het bedrijf waar ik voor werk 10 socket 7 mobo`s van Jetway(542C) gehaald met bijbehorende processoren (amd k6-2 500).Werken heel goed makkelijk te configureren en compatibiliteits problemen hebben we niet gewoon een kwestie van de groede drivers.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Ervaring: heb er eentje voor me server, alles gaat sloom, usb poorten kappen er zomaar mee, benchmark resultaten zijn om te huilen, en tweaken..homaar!, je kan hem alleen op bij mij 100mhz,133mhz,140mhz en 150mhz zetten voor je FSB, heb er wel spijt van maar ach ja, hij was zeer goedkoop..

Verwijderd

Topicstarter
Griffin2k

1.Ervaringen: Slecht! Veel compabiliteits-problemen, en zelfs kapotte onderdelen!

Om wat voor problemen gaat dat hier en wat waren de kapotte onderdelen?

Thanks AmeMen

Verwijderd

Heb er in mijn tijd als PC-bouwer een aantal verkocht, zijn allemaal teruggekomen. Kapotte AGP poort, memory banks en USB poorten.

Waren trouwens bordjes met VIA apollo pro chipsets....

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zijn wel aardig hoor. Gewoon wat je kan verwachten voor die prijs. Wat minder opties, wat minder snel. Minder over te klokken. Maar een goeie prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb mijn Jetway omgeruild voor een A7V133 omdat ik echte kwaliteit wou, en je merkt dat het allemaal wat rappper gaat en wat meer kan instellingen. Maar ook dat je 250 piek meer kwijt bent :)

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:33
Tis net wat je ervan verwacht...
Heb gisteren voor f50,- een 542B gekocht voor een K6-2 333 die in heb gekregen.
Ik ben dus wel tevreden :)
Pagina: 1